Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford е марка №1 за лекотоварни автомобили в Европа

09.10.2015 15:57
Ford е марка №1 за лекотоварни автомобили в Европа

Новите модели определят ръста от 10% на продажбите на Ford-Европа за първите три тримесечия на 2015 г.

Европейските продажби на Ford отново са се увеличили през септември, тласкани от силното търсене на изцяло новите или значително освежени модели, начело с новото Mondeo, семейството SUV автомобили и лекотоварната гама.

Ford е продал общо 140 300 автомобила на традиционните си 20 европейски пазара* през миналия месец и 978 800 автомобила за първите 9 месеца на годината – ръст от съответно 8% и 10% на годишна база.

Общият пазарен дял на компанията е 8.9% през септември и 8.1% за 9-те месеца – най-добрия общ пазарен дял за първите 3 тримесечия от 2011 г. насам. Ford е марка №1 по продажба на лекотоварни автомобили в Европа за септември и за първите 9 месеца на годината – изкачване от 7-ото място през 2012 г. и остава втората най-продавана марка в Европа по общи продажби и за леки автомобили.

„Ние предлагаме на нашите клиенти не само една от най-новите и разнообразни автомобилни гами в индустрията, но и широка гама от технологии, вкл. ефективните бензинови EcoBoost двигатели“, заяви Ролант де Ваард, Вицепрезидент маркетинг, продажби и услуги във Ford-Европа. „Днес един от четири автомобила се поръчва с EcoBoost технологията на Ford, а една от пет коли – с многократно награждавания 1.0-литров EcoBoost двигател.“

Продажба на леки автомобили

Силният период на Ford е следствие от разрастването на продуктовата гама на компанията, начело с представянето на нови модели.

Почти 10 000 европейски клиенти са поръчали новия Ford Mustang, чийто продажби в Европа стартираха това лято за първи път в 51-годишната история на легендарния спортен автомобил.

Продажбите на новото Mondeo са с ръст от 45% през септември и 60% от началото на годината. Клиентските поръчки на новия Focus са се увеличили с близо 37% през септември. Fiesta продължава да е най-продаваният малък автомобил в Европа за първите 8 месеца на 2015 г., според данните на Jato Dynamics.

Продажбите на SUV гамата на Ford също продължават да нарастват. Продажбите на Kuga през септември и за първите 9 месеца са най-високите от представянето на първото поколение на модела през 2008 г. Продажбите на компактния EcoSport се увеличиха двойно през септември в сравнение със септември 2014 г.

Продажба на лекотоварни автомобили

Ford е №1 по продажби на лекотоварни автомобили през септември и от началото на годината, като търсенето на изцяло новата и разширена гама лекотварни автомобили, включваща Transit, Transit Custom, Transit Connect, Transit Courier и пикапа Ranger, продължава да расте. Продажбите на лекотоварните автомобили са се увеличили с 26% за първите 9 месеца на годината. Пазарният дял за този период е нараснал с 1.5 процентни пункта до 12.8% – най-добрия пазарен дял за близо две десетилетия. Клиентските поръчки на Transit са се увеличили с 25% през септември.

Търсенето на пикапа Ranger продължава да расте, като продажбите през септември са се увеличили със 17% – най-добрите септември и първи 3 тримесечия от премиерата на модела през 1999 г. Клиентските поръчки за Ranger са се увеличили със 73% през септември. Ranger заемаше първата позиция по продажби на европейския пазар на пикапи през първите 7 месеца на тази година, според последните налични данни.

Представяне на нови модели
 

На скорошното Автомобилно изложение във Франкфурт Ford потвърди представянето на 5 изцяло нови или обновени модела, които ще се състезават в SUV и кросоувър сегмента в Европа в следващите 3 години, започвайки с големия SUV Edge в началото на следващата година.

# # #

* Ford-Европа докладва продажбите си в 20 основни пазара, където е представена чрез директни представителства: Австрия, Белгия, Великобритания, Чехия, Дания, Финландия, Франция, Германия, Гърция, Унгария, Ирландия, Италия, Холандия, Норвегия, Полша, Португалия, Испания, Румъния, Швеция и Швейцария.

Коментари
comments powered by Disqus