Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Mondeo Hybrid: Наелектризиране

30.10.2017 13:50

Първи впечатления от хибридното изпълнение на Mondeо

Позакъснялото с появата си на европейските пазари четвърто издание на Mondeo сравнително отскоро може да бъде поръчано и във вариант с хибридно задвижване. Моделът се предлага единствено с каросерия седан, но безспорно е доста интересна алтернатива на традиционно радващите се на голяма популярност дизелови модификации на Mondeo – макар и с уговорката, че купувачите на автомобила не търсят голям товарен обем. Причината за това уточнение едва ли ще изненада някого – седанът изначално има най-малък багажник измежду трите каросерийни варианта на модела (429 литра), а необходимото пространство за монтирането на високоволтовата акумулаторна батерия е свело вместимостта му до 383 литра.

Оттам насетне обаче Mondeo Hybrid е един наистина достоен представител на своята моделна фамилия – мястото в интериора е изобилно, оборудването е почти разточително, комфортът на возене определено печели от наличието на 16-цолови джанти, обути с гуми със сравнитено висок профил, а обезшумяването на купето прави отрадно впечатление при дълги преходи. Съвсем очаквано, тандемът от двулитров атмосферен четирицилиндров бензинов мотор и електродвигател с 88 кВт проявява своите предимства основно в градско движение, където икономията на гориво в сравнение с версиите с конвенционално задвижване е най-осезаема. Дори и извън града обаче Mondeo Hybrid се представя доста убедително – автомобилът може да се движи изцяло с помощта на електрическа тяга при скорост до 135 километра в час и рядко пропуска възможност да изключи ДВГ при движение с непълно натоварване или при спускане. Резултатът – средният разход на гориво даже при дълги разстояния по магистрала се движи около съвсем приличните 7 литра на сто километра, което съвсем обективно е добро постижение на фона на дизеловите събратя на хибридния модел. Освен това акустиката на задвижващия тракт е приятно дискретна, типичното за някои конкуренти неприятно виене при рязко ускорение липсва напълно, а динамиката е ако не върхова, то поне напълно задоволителна.

Текст: Божан Бошнаков
Снимки: Дино Айзеле, Ford

Коментари
comments powered by Disqus