Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford ще смени шефа на компанията за Европа

06.11.2014 16:12
Ford ще смени шефа на компанията за Европа

Загубите на компанията на Стария континент нараснаха до 439 милиона долара от 182 млн. година по-рано

От Ford отказват да коментират  изтеклата информация, че шефът на компанията за Европа Стивън Одер ще бъде сменен поради натрупаните загуби напоследък и ще поеме нова роля в рамките на автомобилния производител.

Одел, на  59 г, ще бъде сменен като президент на Ford Европа от ново лице в рамките на компанията, твърди германското списание Bilanz.

Говорител на Ford Европа заяви , че компанията няма да коментира "спекулации".

Ford очаква загуби в размер на 1,20 млрд. щатски долара в Европа през тази година, тъй като преструктурира дейността си в региона и в резултат от  ситуацията в Русия, където западните санкции, предизвикани заради Украйна, предизвикаха остра криза в продажбите на автомобили.

При представянето на финансовите резултати на автомобилния производител за третото тримесечие на 24 октомври т.г. главният финансов директор Боб Шанкс заяви, че компанията е "разочарована", че няма да се постигне предишната си цел да излезе на печалба в Европа през следващата година.

За третото тримесечие преди облагане с данъци загубите на Ford в Европа нараснаха до 439 милиона долара от 182 млн. долара  година по-рано.

Изданието Bilanz твърди, че  главният изпълнителен директор на Ford Марк Фийлдс лично ще представи новия европейски шеф на компанията пред персонала  в регионалната щаб-квартира на компанията  в Кьолн, Германия. Списанието не посочва името на новия шеф за Европа.

Ford назначи Барб Самарджич, 56 г., бивш шеф на глобалната продуктова програма, като главен оперативен директор на Ford Европа на 1 ноември 2013 г.
Одел е назначен за главен изпълнителен директор на Ford в Европа през 2008 г. и е повишен в президент на европейските операции на компанията през 2012 година.

Роденият в Лондон Стивън Одел се присъединява към Ford във Великобритания през 1980 г. като стажант. По време на кариерата си той е бил главен изпълнителен директор на Volvo, когато шведският автомобилен производител бе собственост на Ford. Той също ръководи европейските операции на Mazda и заема поста маркетинг директор на Jaguar за Северна Америка.

Коментари
comments powered by Disqus