След BMW, Mercedes и Porsche баварската фирма за тунинг се зае и с Lamborghini
Битурбо V8 в Urus има резерви. Тунерът G-Power се доближава до максималната мощност от 830 к.с. на няколко етапа.
G-Power от Айхах в Бавария израсна, модифицирайки продукти на BMW. Съвсем наскоро хората от фирмата се обърнаха и към модели на Mercedes и Porsche. Сега наблюдаваме скок към следвнащо предизвикателство – в този случай към Lamborghini. Като първо италианско ястие G-Power сервира Urus. Моделът получава на отделни степени повече мощност и по-големи колела.
Маломерен интеркулер
Първата ескалация на софтуера за управление на двигателя довежда четирилитровия битурбо V8 със стандартни 650 к.с. и 850 Нм до 740 к.с. и 950 Нм въртящ момент. Във втория етап на доработка се използва и нов хардуер под формата на различни изпускателни тръби и спортни катализатори с по-висок дебит. Освободен откъм изхода за отработили газове, осемцилиндровият двигател с принудително пълнене достига 780 к.с. и 1000 Нм въртящ момент. Според G-Power ограничаващият фактор е "маломерният" междинен охладител. Ако инвестирате повече евро в голям пакет за охлаждане на сгъстения въздух, можете да получите допълнителни 50 к.с. Общо мощността на Urus нараства до 830 к.с.
G-Power може да внесе подобрения също и когато става въпрос за гуми. 24-цолови джанти с Y-образен дизайн на спиците осигуряват адекватно запълване на калниците.
Заключение
G-Power вече се намесва и при „Ламбо“. Първият продукт е Urus, който може да бъде подсилен на три етапа до 830 к.с. – ако стандартните 650 к.с. се струват на някого немощни като велосипедна помпа.
Текст: Ули Бауман
Снимки: G-Power