Новите регистрации на марката в Европа се увеличиха с 8,1% до 65 150 единици
Глобалните продажби на Audi през миналия месец нараснаха с 3,3 % до 126 500 автомобила благодарение главно на силното търсене в Европа, след старта на новия A4, което от своя страна компенсира по-слабите продажби в Китай и САЩ.
Продажбите на марката в Европа се увеличиха с 8,1% до 65 150 единици, включително и с 12% на собствения й пазар в Германия, където новите регистрации на Audi през месеца достигнаха 28 507.
Доставките на Audi в САЩ нараснаха с 2,3% до 11 718 единици, а продажбите в Китай отидоха нагоре едва с 1,3% до 34 152 нови регистрации.
Като цяло продажбите на Audi за първите два месеца на годината скочиха с 3,6% до 269 650 автомобила, обявиха днес от автомобилният производител.
Немската компания Audi съобщи, че вече е получила повече от 130 000 поръчки за последното поколение A4, нейният най-продаван автомобил в световен мащаб. Новият A4, пряк конкурент на BMW Серия 3 и Mercedes C-класа, стартира в Европа миналата есен и ще излезе на пазара в САЩ през пролетта.