Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

GMC заведе в Лос Анжелис два премиум пикапа

18.11.2015 14:38

Американската компания разсекрети новите модификации на Sierra и Canyon

GMC дебютира с два аристократични пикапа в Лос Анджелис. Sierra и Canyon демонстрират изключително луксозна визия на серията Denali.

GMC пусна на пазара от 1998 г. насам под подмарката Denali особено рафинирани версии на големите крокоувъри и пикапи, което от своя стана донесе голямо удовлетворение на финансовия отдел на General Motors и то на цени по-високи с 40% от тези на редовните пикапи и SUV, с което  подразделението Denali значително допринася за печалбата на GMC. Междувременно 25%  от лекотоварните автомобили на GMC се предлагат като Denali. Носейки името на най-високата планина в Северна Америка, версиите Denali винаги се отличават с много хром и изключително фина кожа. И двата пикапа Sierra и Canyon дебютират в този аристократичен дизайн на автомобилното изложение в Лос Ажелис.

GMC Sierra Denali с 6,2 литров V8

GMC Sierra Denali, огромното возило от Детройт е стабилно  подсилено. То се задвижва с 6,2-литров двигател, който изцежда 420 к.с., и 623 Нм максимален въртящ момент от своите осем цилиндъра. С електронно управляемия звук на системата Active Noise Cancellation Denali ще бъде изключително тих. На разположение е също и по-малка версия с 5,3-литров V8, който се куплира с новата автоматична осемстепенна Hydramatik. А адаптивното окачване Magnetic-Ride е в стандартно изпълнение.

GMC Sierra Denali е обут в 22-цолови колела, броня в цвета на автомобила, изпускателна система от неръждаема стомана, защитно покритие на товарното пространство, ексклузивна кожа и високотехнологична мултимедийна система с интернет достъп. Педалите могат да се регулират електрически, регулиращите се с дванадесет позиции кожени седалки са климатизирани.

GMC Canyon Denali също и като Diesel

GMC отбеляза с Canyon неочакван успех, предходните модели по-малко се търсеха. Представеният през 2014 Canyon е среден клас пикап, който в стандартното му изпълнение междуосието е с дължина 3,3 м и е с 20 сантиметра по-дълго от един VW Amarok. GMC Canyon Denali е обновен с изпитани технологии: мултимедийна система GMC IntelliLink с интернет връзка, вградени системи Apple CarPlay и Android Auto, черна кожа с украсителни тегели, отопляем волан и климатизирани седалки.

GMC Canyon Denali има 20-инчови джанти, украсен е допълнително с хромирани елементи и се предлага в шест цвята. Той също се предлага със защитно покритие на товарното пространство.

Освен стандартния V6 с работен обем 3,6 литра и мощност 305 к.с. GMC ще предложи Canyon Denali и с наскоро представен дизеловия двигател. Двигателяят, носещ името 2.8L Duramax е добър познайник: той произхожда от VM Motori и между другото задвижва Jeep Cherokee и Jeep Wrangler. Четирицилиндровият агрегат развива в GMC Canyon Denali 181 к.с. и 500 Нм и според GMC реализира американски стандартен разход от 10,2 литра.

GMC Sierra Denali ще стъпи на пазара в началото на следващата година, а GMC Canyon Denali се очаква за есента на 2016. А в момента General Motors трябва да обърне особено внимание на тестовете за емисиите на изгорелите газове на дизеловите модели.

Коментари
comments powered by Disqus