Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Голямото търсене на новите модели на Ford продължава

15.06.2015 15:34
Голямото търсене на новите модели на Ford продължава

Общите продажби на компанията нараснаха с 1,5% през май и с 9.3% за първите пет месеца

•    Общият дял на Ford в Европа е 7.8% през май и с 0.2 процентни пункта ръст за първите пет месеца на годината до 8.1% 
•    Силните продажби на леките автомобили, водени от новото Mondeo, са с ръст от 75% и с 16% при лекотоварната гама през май
•    Клиентите са поръчали вече близо 5 000 нови Ford Mustang, със стартирането на продажбите на легендарния спортен автомобил за първи път в Европа в 50-годишната история на модела
•    Делът на лекотоварните автомобили през май и за първите пет месеца е нараснал до най-доброто ниво за последните близо две десетилетия
•    Продуктовото настъпление на Ford продължава, а новите S-MAX, C-MAX и Galaxy пристигат в автосалоните през лятото

Продажбите на Ford-Европа отново са с ръст през май в резултат на силното търсене на новите модели, водено от новите Mondeo, EcoSport и лекотоварната гама Transit.

Ford е продал 99 900 автомобила общо на традиционните си 20 европейски пазара* миналия месец и 541 900 автомобила за първите пет месеца на годината – увеличение на годишна база от съответно 1.5% и 9.3%.

Общият дял на марката е 7,8% през май и е нараснал с 0.2 процентни пункта до 8.1% от началото на годината. Ford остава втората най-продавана марка в Европа на леки автомобили и общи продажби за двата периода.

„Новите модели движат ръста на продажбите ни през 2015 г. и очакваме да продължим тази тенденция с напредването на годината и представянето на още няколко нови модела“, заяви Ролант де Ваард, вицепрезидент Маркетинг, продажби и услуги във Ford-Европа. „Новото Mondeo и новата лекотоварна гама Transit ни помагат да достигнем до нови клиенти.“

Според Ford близо 5 000 клиенти в Европа са поръчали новия Mustang, чиито продажби ще стартират през лятото – за първи път на Стария континент в 50-годишната история на модела.

Автомобилни акценти през май

Възходящият момент на Ford е в резултат от разширяването на продуктовата гама на компанията, начело с новите модели.

Продажбите на новото Mondeo са със 75% ръст на годишна база и клиентските поръчки са се увеличили с 14% през май. Поръчките на новия Focus са нараснали с 45% през май. Това включва 4 700 нови Focus ST, 40% от които са за новия дизелов Focus ST. Поръчките на Fiesta – най-продаваната малка кола в Европа за 2012, 2013 и 2014 г. – са се увеличили с почти 23% през май.

Продажбите на SUV на Ford също бележат ръст. Продажбите на Kuga през май и от началото на годината са най-високите от представянето на първия модел през 2008 г. Компактният EcoSport е с трикратно увеличение на поръчките през май.

Благодарение голямото търсене на изцяло новата и разширена гама Transit, включваща Transit, Transit Custom, Transit Connect и Transit Courier, продажбите и пазарният дял на лекотоварните автомобили на Ford продължават да нарастват. Ford е втората най-продавана марка лекотоварни автомобили в Европа на годишна база – заела това място по-рано през годината, като се изкачи от седма позиция през 2012 г. Търсенето на Ranger продължава да расте, като продажбите през май са най-добрите от представянето на модела през 1999 г.

Общите продажби на лекотоварните автомобили на Ford са се увеличили с 16% през май и 36% годишно. Пазарният дял на лекотоварните автомобили е нараснал с 1.1% и 2.5 процентни пункта до респективно 11.5% и 12.7% през май и на годишна база, най-добрите дялове за почти две десетилетия. Поръчките на клиентите през май за лекотоварни автомобили Ford са със 73% ръст на годишна база.


Коментари
comments powered by Disqus