Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хирвонен: Объркваме публиката!

07.04.2010 16:24 2
2
2571871294
Хирвонен: Объркваме публиката!

Световният рали шампионат губи заради тактиките, които пилоти и отбори са принудени да използват, коментира заводският пилот на Ford.

Хирвонен отпадна още във втория ден на рали „Йордания“, в резултат на което се включи в стратегическата битка между Ford и Citroen. Двата заводски тима използваха серия тактически ходове на гърба на Мико и на Себастиен Ожие (Citroen Junior), за да улеснят в максимална степен Себастиен Льоб и Яри-Мати Латвала при чистенето на отсечките в неделя. В крайна сметка победата отиде при Себ, но централна тема след финала на рали „Йордания“ бе не неговият успех, а абсурдният правилник в частта си за реда на стартиране.

„Объркваме публиката!“, коментира Мико. „Никой не слуша пилотите, но има много лесно решение – първите десетима или 15 пилоти сами да избират стартовата си позиция. В първото състезание за сезона шампионът ще има правото да избира първи. Впоследствие лидерът след първия ден ще може да определя кога да тръгне на следващия. И така, много е просто.“

Босът на M-Sport Малкълм Уилсън обаче не споделя изцяло мнението на своя пилот. „Ако го направим по този начин, всички ще са наясно кой ще спечели състезанието още в петък вечер. Дори ще можем да назовем първата петица за следващите няколко старта. Настоящата система гарантира шоуто.“

Ръководителят на Citroen Оливие Кеснел не е съгласен с мнението на своя колега. „Не мисля, че ще знаем кой ще бъде победител. Ако трябва да съм честен, Мико е поне толкова бърз колкото Себастиен (Льоб). Латвала – също. Не смятам, че всичко ще се определя в петък.“

Саймън Лонг, изпълнителният директор на North One Sport, е съгласен, че са необходими промени. „Правилникът трябва да бъде преразгледан“, коментира представителят на официалния промоутър на шампионата. „Това е спорт, а във всеки един спорт би било твърде объркващо, ако се събудиш и видиш, че момчето, което е трябвало да стартира от втора позиция, заема шеста. Трябва ни яснота по този показател, за да можем да предоставим една логична история на зрителите. Надявам се, правилникът да бъде коригиран в скоро време и да не повтаряме в бъдеще подобни грешки.“

Коментари

boro
Този проблем си го има още от 2008 г., когато коригираха правилника. Въпросът е, че никога досега не е имало чак такива тактики. Това в Йордания беше пълен фарс!

Omega
Как така сега възникна този проблем?Макадамови ралита се провеждат отдавна.

comments powered by Disqus