Прототипът обаче не издържа теста на Нюрбургринг невредим
През 2005 г. Honda се сбогува със супер спортния сегмент. А през 2015 японецът ще се завърне с новата Honda NSX. Сега хибридният спортист защитава възможностите си по време на тестовете на пистата Нордшлайфе.
През 2005 г. беше преустановено производството на последната Honda NSX. Последваха различни опити за завладяване на сегмента. Концепцията постоянно беше променена, като междувременно целият проект беше отхвърлен. През 2015 определено ще стартира изцяло нова Honda NSX. Тя ще се конструира и произвежда в новия завод в Охайо, САЩ. Около 100 специалисте ще бъдат ангажирани в производствения център на новия NSX. САЩ е избран за местоположение на завода, защото NSX под марката Acura завоюва най-големия си пазарен дял в САЩ.
Прототипът демонстрира остра нужда от въздух за охлаждане
Сега NSX е към края на своя развоен цикъл, след което предстои финалът на пистата Нордшлайфе в Нюрбургринг. Леко замаскираният прототип, ясно показва приликата с презентираното NSX студио в Детройт през 2013 и показания пред обществеността прототип. Поразителна промяна има само при доста по-големите въздухозаборници отпред и отзад.
Предната част на NSX се отличава с изключително тънки фарове и множество въздушни отвори. Предният капак изглежда като перфориран. Двата фланга се срещат в обезвъздушителни хриле за отделението на двигателя, както и в арките на покрива. В задната част те достигат до интегрираня спойлер. Останалата част от визията отзад се определя от широкото луминисцентно осветление, големи въздухозаборници, дифузор и централно разположена двойна изпускателна система. С дължина от 4,30 м, широчина 1,90 м и височина 1,20 м Honda NSX изглежда наистина компактно.
Прототипът обаче не издържа теста на Нюрбургринг невредим. Поради прегряване, той избухна в пламъци и изгоря напълно. Двамата пилоти останаха невредими.
Honda NSX с мощност над 500 к.с.
Задвижването на Honda NSX ще става посредством някогашния изцяло алуминиев V6 бензинов двигател с директно впръскване на горивото и VTEC, който е позициониран зад двамата пътника като средно разположен двигател и с помощта на електрическия мотор и седем степенната трансмисия с два съединителя изпраща мощността към задните колела. Една интелигентна система на управление с Torque Vectoring прави NSX със задвижване на всички колела. Именно 3,7- до 4,0-литровия обем и двойните турбокомпресори са типични за този двигател. Общата мощност ще трябва да бъде по-голяма от 500 к.с.. За складиране на енергията отговаря литиево-йонна батерия, която се захранва посредством рекупериране.