Предлагат се четири цвята за каросерията на хечбека: бял, сив, черен и меден
Третото поколение на Hyundai i20 с пет врати, създаден за европейския пазар, е представен с пакет "спортен" декор N Line. Той не влияе по никакъв начин на поведението на автомобила, следователно е съвместим с всеки силов агрегат на i20: това са атмосферен 1,2 MPI (84 к.с., 118 Нм) с петстепенна механична трансмисия и 1,0 T-GDI турбо двигател (100 и 120 к.с., 172 и 200 Нм) със седемстепенна роботизирана предавателна кутия. Вторият двигател се предлага с 48-волтова мека хибридна система.
Структурата на каскадната радиаторна решетка е променена: новата имитира карираното знаме и носи логото N Line. Предната броня е нормална, но допълнена от "ексклузивна" сива лента, свързваща фаровете за мъгла. Предлагат се четири цвята за каросерията: бял, сив, черен и меден.
Задната броня е променена : има черни куки, триъгълен фар за мъгла, отражатели и хромирана двоканакрайници на изпускателната система. Лети джанти - 17-инчови. Покривът винаги е черен (Phantom Black) за двуцветното оцмветяване . Не е обичайно поставянето на табелката N Line на кърмата.
Вътрешното оформление е подчертано с червени акценти и шевове. Многофункционалното комило и седалките се считат за „спортни“, педалите са оборудвани с метални подложки, а лостът е обвит в кожа, както и ръчната спирачка. Арматурното табло идва с аналогови уреди, диагоналът на основния сензорен екран е 10,25 инча.
Технологията Bluelink е отговорна за интеграцията на смартфони и мрежови услуги. Сигурността според най-високите европейски стандарти се осигурява от комплекса SmartSense. Най-вероятно хечбекът i20 N Line ще бъде по-скъп от топ версията, която сега се оценява в Германия на 21 728-23 970 евро. Известно е, че версия N Line е получиха преди това моделите Hyundai i10, i30, Elantra, Kona, Sonata и Tucson. Все още чакаме истински „горещ” Hyundai i20 N, чиято премиера трябва да се състои преди края на годината.