Нашите фотографи на прототипи успяха да уловят топ модела по време на тестове на Нюрбургринг
В бъдеще Hyundai ще обозначава своите специални модели с наставката N. Първият автомобил от тази поредица, която ще включва и спортни модели, ще бъде i30.
Hyundai i30 е първият модел на N дивизията
Нашите фотографи на прототипи успяха да уловят топ модела по време на тестовите изпитания на Нюрбургринг. Визуално Hyundai i30 N е показан само с маргинален камуфлаж, единствено само предната част е маскирана.
За разлика от серийния модел, отдолу се крие много ясно контурирана предна престилка с голям сплитер. Шасито, както и спирачната система на новия Hyundai 30 N, също ще бъдат адаптирани към мощността. Спирачната система ясно се откроява на снимките на прототипа с червените спирачни апарати и шлифовани спирачни дискове. Ръбът на покрива е рафиниран със спойлер.
Hyundai i30 N с малко под 300 к.с.
А мощността ? Тук може да се спекулира, дали 1,6 литровият турбо четирицилиндров двигател изобщо ще може да генерира повече от 186-те к.с. на сегашния топ модел. За да се впише в редиците на мощните компактни модели, мощността трябва да бъде най-малко в диапазона от 250 к.с. Вицепрезидентът на Hyundai Вонг -Чул Янг заяви пред Autoexpress, че i30 N стъпва с предно предаване и под 300 к.с.
„Горещият” i30 N ще дойде едва след представянето на новото поколение на i30