В интериора на лимузината са използвани кожа и дърво
Hyundai пусна първото изображение на новия интериор на флагманския седан, наречен G90. Както вече е известно, автомобилът ще се продава под самостоятелна луксозна марка, наречена Genesis. Новият модел ще се позиционира в моделната гама като наследник на Hyundai Equus. До края на 2020 г. на пазара ще се появят шест нови автомобила от новия премиум бранд.
В салона на лимузината са използвани кожа и дърво. В централния панел е вграден дисплей за лесно управление на различните системи. Под дясната ръка на водача е разположен контролният панел на мултимедийна система. Тама се намира и панел за избор на режима на шофиране.
Както вече беше съобщено от The Korean Car Blog, 51,7% от конструкцията на автомобила ще бъде изработена от високоякостна стомана. Луксозният седан ще се предлага с две версии - стандартна и с дълга база. В двигателната гама на новия модел ще влезе 3,8-литров бензинов V6. Мощността на мотора е 334 конски сили. Освен това на разположение ще има и нов 3,3-литров бензинов агрегат с 370 конски сили. Топ изпълнението на автомобила ще получи 5,0-литров V8. Мощността му ще бъде 425 к.с. Двигателите ще работят в комбинация с 8-степенна автоматична предавателна кутия.
Дизайнът на седана ще прилича на концепта Vision G. Официалната премиера на седана ще се състои през декември 2015. Освен това под името Genesis ще бъдат разработени кросоувър и спортен седан. По-късно за продажбата на луксозните автомобили ще бъде създадена собствена мрежа от дилърски центрове.
За разработването на новите модели на Genesis Hyundai Motor Company създаде специално звено за премиум дизайн. От средата на 2016 г. тази структура ще бъде оглавена от Лук Донкерфолке, който преди това е работил по дизайна на модели от Audi, Bentley, Lamborghini, SEAT и Skoda, които са част от състава на Volkswagen. Той ще съчетава работата си на шеф на дизайна на Hyundai Motor. Дейността на новия премиум бранд в областта на дизайня ще отговаря и Петер Шрайер, президент и дизайн директор на Hyundai Motor Group.
Известно е, че през август 2015 г. Hyundai представи ново концептуално купе, наречено Vision G. Прототипът е предвестник на новите премиум модели на. Кои дизайнерски решения, демонстрирани в новия Vision G, ще бъдат използвани в основата за бъдещите автомобили, все още не е известно. С разработването на моделите ще се занимават всички звена, участващи в работата на корейската марка, като начело е екип от Съединените щати.