В Европа продажбите на новия автомобил са планирани за втората половина на 2016
Южнокорейската компания Hyundai представи новия флагмански седан, наречен G90. Както съобщава пресслужбата на марката, моделът ще се продава под самостоятелен бранд за луксозни автомобили, получил наименованието Genesis. В моделната гама той ще смени досегашния Hyundai Equus. В Европа продажбите на новия автомобил са планирани за втората половина на 2016.
Дизайнът на луксозния седан наподобява концептуалния автомобил Vision G. Новият модел е получил хромирана радиаторна решетка, удължен предан капак и джанти с много спици. 51,7% от конструкцията на лимузината са изработени от високоякостна стомана. Бизнес седанът ще се предлага на пазара с две версии - стандартна и с дълга база.
В салона на лимузината за тапицерията са използвани кожа и дърво. В централната конзола е вграден дисплей за лесно управление на различните системи. Под дясната ръка на водача е разположен пулт за управление на мултимедийната система. Там се намира и панел за избор на режима на шофиране. Шофьорът има на разположение аудиосистема Lexicon, 12,3-инчов екран на информационно -развлекателната система, безжична система за зареждане и „интелигентен” климатроник.
В двигателната гама на новия седар влиза 3,8-литров бензинов V6. Мощността на двигателя е 334 конски сили. Освен това на разположение ще има и нов 3,3-литров бензинов двигател с 370 конски сили. Топ версията на луксозната лимузина ще получи 5,0-литров V8. Мощността на този мотор ще е 425 к.с. Двигателите работят съвместно с 8-степенна автоматична скоростна кутия.
За разработването на новите модели на Genesis компанията Hyundai Motor създаде специално звено за премиум дизайн. От средата на 2016 г. тази структура ще бъде оглавена от Люк Донкерфолке, който по-рано е работил по дизайна на модели на Audi, Bentley, Lamborghini, SEAT и Skoda, които са в състава на концерна Volkswagen.Той ще съчетава работата си като шеф на дизайнерския център Hyundai Motor. Дейностите на новата премиум марка относно дизайна и цялостната посока за нейното развитието ще отговаря Петер Шрайер, президент и дизайн директор на Hyundai Motor Group.
До 2020 г. моделната гама на новия бранд ще наброява шест автомобила. Освен това под името Genesis ще бъдат произведени кросоувър и спортен седан. По-късно за продажбата на луксозните автомобили ще бъде създадена собствена мрежа от шоурумове.
Известно е, че през август 2015 г, Hyundai представи новото концептуално купе, наречено Vision G. Прототипът е предвестник на новите премиум модели на Hyundai. Кои решения, демонстрирани в новия Vision G, ще намерят място в разработването на бъдещите автомобили, все още не е известно. В проектирането на новите модели ще участват звена, участващи в корейската марка, начел с екип от Съединените щати.