Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Kia Sportage & Pro-Ceed: Животът е енергия

24.08.2007 22:08

След минимален фейслифт производството на Kia Sportage ще бъде прехвърлено в първия европейски завод на корейската компания в Зилина, Словакия. Преработеният автомобил ще бъде представен на шейсет и второто автомобилно изложение във Франкфурт наред с тривратия Pro-Cee'd и новото спортно купе.

Стартиралият в Европа през 2004 година SUV e получил модифицирана предрадиаторна решетка, предни светлини с черни фасети, по-големи странични огледала и новооформени 16-цолови алуминиеви колела с гуми 215/65.

Във вътрешността на автомобила промените включват уголемени предни седалки и снижена задна банка за сядане. Техническите подобрения засягат сервоуправлението, спирачките, чиито размер също е нарастнал, както и втвърденото окачване.

Изненадващо при Pro-Cee'd е удължаването на каросерията с 15 мм в сравнение с петвратия хечбек, при положение, че междуосието е останало същото. Незначителната разлика обаче не се е отразила на багажника, чиито обем е 430 литра.

Автомобилът притежава по-силен спортен дух от голямото си братче – челното му стъкло е по-полегато, а предната маска и светлините му излъчват повече динамика от тези на Cee'd. На всичкото отгоре тривратият модел е с цели три сантиметра по-нисък.

Разминаванията в областта на каросерията всъщност не свършват до тук: предните врати на Pro-Cee'd се проточват 28 см повече и за улеснение на качващите се отзад позволяват ъгъл на отваряне до 70 градуса.

Петте двигателя, познати от петвратото изпълнение, и в този случай дърпат автомобила в зададената от вас посока. Базов е 1,4-литровият агрегат с 109 к. с., последван от 1,6-литов с 122, а топверсията е двулитров мотор, генериращ 143 „коня”. Любителите на дизеловото гориво могат да избират между 1,6 CRDi с 90 или 115 к. с. и други двулитров мотор с 140 к. с.

Нивата на вътрешно обзавеждане в Pro-Cee'd са три, а като опция се предлага спортен пакет, съдържащ 17-цолови колела, по-твърди амортисьори и спортен интериор.

Коментари
comments powered by Disqus