Италианецът Даниеле Шилячи ще ръководи марките Nissan, Infiniti и Datsun
Nissan Motor Co. назначи ветерана от Toyota Europe – Даниеле Шелачи, за нов глобален ръководител на продажбите и маркетинга на компанията, след като през миналата година Анди Палмър оваканти тази позиция и стана шеф на Aston Martin.
Шилачи ще се присъедини към Nissan на 15 юли тази година като изпълнителен вицепрезидент, отговарящ за глобалния маркетинг и продажбите и става член изпълнителния комитет на японския автомобилен производител, съобщи Nissan вчера.
Шилачи ще ръководи марките Nissan, Infiniti и Datsun и ще съсредоточи вниманието си върху развитието на марките, подобряване на продажбите и обслужването на клиентите, заяви главният изпълнителен директор Карлос Госн.
50-годишният Даниеле Шилачи последно беше изпълнителен шеф по продажбите и маркетинга на Toyota за Европа. Той пое тази роля през 2012 г., след като беше главен изпълнителен директор на Toyota във Франция. Той се присъедини към Toyota като маркетинг мениджър през 2002 г., като преди това и работил в маркетинга на италианската марка Alfa Romeo. Роденият в Италия бизнесмен започва автомобилната си кариера в Renault през 1993.
Шилачи е завършил инженерна степен по нови промишлени технологии и управление на бизнеса в Политехническия университет в Милано. Освен италиански той владее френски, английски и испански език.