Продажбите в Япония започнаха на 23 декември, а на 1 февруари вече възлизат на 20 044 броя
Третото поколение на Nissan Note, представено през ноември 2020 г. (от 2 029 500 йени, евро), е интересно с това, че не предполага никакви опции за задвижването, с изключение на последователен хибрид (с второ поколение система e-Power). Както се оказва, изчислението на нарастващата популярност на хибридите е правилно. Производителят съобщава: продажбите в Япония започнаха на 23 декември, а вече на 1 февруари продажбите надхвърлят двадесет хиляди и възлизат на 20 044 броя. В същото време Nissan си постави за цел да продава само 8000 автомобила Note на месец.
В хечбека Note двигателят с вътрешно горене (1,2, 82 к.с., 103 Нм) работи само като генератор. Предната ос се задвижва от електрически мотор (116 к.с., 280 Нм), докато вариантът с двойно предаване е оборудван с електрически мотор отзад (68 к.с., 100 Нм). Среден разход - 3.39-4.2 л/ 100 км (WLTP), в зависимост от модификацията.
Тунинг шоуто в Токио Auto Salon в средата на януари се проведе във виртуален формат, така че не получи толкова внимание, колкото обикновено. Note участва в него.
Компанията показа концептуалния Note Play Gear със задвижване на всички колела, 17-инчови алуминиеви джанти, аеродинамичен пакет за каросерията (сплитер, странични прагове, дифузор), покривна кутия. Каросерията е изпълнена в матово сиво с акценти от розово злато.
Друг момент, който може да предизвиква изненада, е разпределението на продажбите по нива на оборудване. Топ изпълнението Note X представлява 84,2% от поръчките, средното нивоNote F - само 0,2%, а 15,6% са избрали базовата версия S. Много шофьори едновременно купуват високотехнологични опции: обзорно наблюдение с откриване на движещ се обект - 70%, адаптивни LED светлини 69%, Nissan Connect Navigation 58% и ProPilot Navigation Improved Autopilot 41%. Забавната статистика се допълва от най-популярния цвят сред купувачите на новия Note - перлено бял (27%), който се вписва в основния поток от глобални предпочитания.
Тъй като засегнахме темата за януарския тунинг салон, ще добавим към колекцията на любопитните неща от Nissan концепта NV350 Caravan Office Pod с офроуд гуми, необичайна графика на каросерията, „балкон“ на покрива и офис вътре. Акцентът в проекта е, че този офис се плъзга като молив, така че тук може да бъде комбинирана работа от разстояние и наслаждаване на природата на открито.