Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Концептът Audi RS5 TDI с E-компресор срещу турбо дупката

29.05.2014 13:43

4,2-литровият V8 бензинов мотор ще отстъпи място на турбо дизеловия

Audi отбелязва 25- годишния юбилей на TDI двигателите и по този повод конструира един много специален TDI модел. С концепта Audi RS5 TDI, който е произведен от Quattro ООД, инженерите от Инголщадт показаха накъде вървят Power-дизелите. Студията ще дебютира на AMI в Лайпциг.

За основа на концепта  Audi RS5 TDI служи каросерията на RS5 Coupé. Разбира се, мощният 4,2-литров V8 бензинов двигател ще трябва да отстъпи място на турбо дизеловия. Изборът падна върху трилитровия мощен V6 битурбо, който генерира в А6 до 313 к.с. и 650 Нм въртящ момент.
Е-компресорът преодолява турбо дупката в Audi RS5 TDI

Ако искате да надникнете в бъдещето, битурбо компресирането ще се допълва от трети електрически задвижващ се компресор . Той ще се активира тогава, когато задвижваните от отработените газове компресори не са достигнали нужното налягане. За тази цел Е-компресорът задвижва компресиращото устройство с един електромотор , който се захранва от отделна 48- волтова електрическа мрежа. По този начин турбо дупката е окончателно в историята. Така третият компресор вдига мощността на концепта Audi RS5 TDI на 385 к.с. и 750 Нм.

Времето за спринт на прототипа, който е оборудван с осемстепенна автоматична трансмисия и Quattro задвижване, Audi е определил за около 4 секунди, максималната скорост е посочена за повече от 280 км/час. Разходът трябва да бъде под 5 литра .

В одеждите на Audi RS5 обаче новият Power-TDI няма повече да намери приложение в серийното производство. Въпреки това тритурбо двигателят се вписва под всички капаци на двигатели, където в момента се помещава V6 TDI. Във всеки случай очаква се новият TDI да намери приложение в идващата Q7 и новата А6 .

Коментари
comments powered by Disqus