Французите планират да изградят широка дилърска мрежа до 2020 г.
След четвърт век концернът PSA Peugeot Citroen реши да се върне на североамериканския пазар. Автомобилите на двете френски марки преди години се продаваха добре в САЩ и се ползваха с популярност сред младите хора като нелоши коли.
Напълно вероятно е имиджът на продукцията на концерна да остане както преди. По предварителни данни се очаква завръщането да стане през 2018 .
За момента PSA трябва да приключи с програмата за съкращаване на разходите и увеличаване на приходите и печалбата. За тази цел луксозната гама на Citroen – DS, ще се обособи като отделен подбранд. Освен това трябва да бъде съкратен броят на моделите от 45 на 26 и модернизиране на производството, особено във Франция.
Известно е, че неотдавна на пазара в САЩ се върна италианската марка Alfa Romeo.