Ръководството е разработило нова рекламна стратегия, не са известни подробностите
Концернът Volkswagen реши да се откаже от слогана «Das Auto», който е тясно свързан с последните години на компанията. Това се прави в рамките на нова рекламна кампания, която трябва да стартира в близко бъдеще.
Слоганът «Volkswagen Das Auto» е представен пред широката публика през 2007 г., когато Мартин Винтеркорн е начело на Volkswagen. Фразата, която е част от всички видео реклами (в превод: "Volkswagen – това е автомобилът "), е проста и се запомня лесно, съобщава Reuters. Въпреки това, след като дизеловият скандала се отрази негативно върху имиджа на компанията, новото ръководство реши да стартира нова рекламна кампания с нов слоган.
Този въпрос е бил сериозно разгледан на заседанието ръководството на компанията в Дрезден. Както заяви пред Reuter, един от участниците в съвещанието, основен противник на сегашния лозунг е бил шефът по развитието на марката Volkswagen Херберт Дис. Той е посочил, че опитът Volkswagen да бъде охарактеризиран като единствения нормален автомобил изглежда "абсолютистичен" и не отговаря на сегашната ситуация, в която групата е принудена да отзовава хиляди превозни средства.
Агенцията посочва, че Дис практически не е работил в компанията по времето на Винтеркорн. Той дойде в немския концерн през юли тази година от BMW.
Освен това по време на заседанието е било единодушно констатирано, че старият лозунг не отговоря на амбициите на групата за постигане на технологичен пробив в автомобилната индустрия и по-специално, създаването на свой собствен електрически автомобил.
Посочено е, че ръководството на Volkswagen като цяло е разработило нова рекламна кампания, но подробностите не са били разкрити.