Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Кросоувърът Ford Puma получава спортна версия

24.09.2020 16:49

Под предния капак на новия модел е монтиран 1,5-литров трицилиндров двигател

Ford представя спортна модификация на компактния кросоувър Puma. Новият модел получава префикс на името ST и ще се продава на европейския пазар. Производството на автомобила ще бъде осъществено в завод в Румъния. В момента същото предприятие произвежда кроувъра  Ford EcoSport.

Той се отличава от обичайния кросоувър Ford Puma ST с аеродинамичен бодикит, спортна изпускателна система и 19-инчови джанти, обути в гуми Michelin Pilot Sport 4S. Интериорът на автомобила е оборудван с 12,3-инчово цифрово табло, 8-инчов сензорен екран за мултимедийната система Sync 3, масажни седалки и безжично зареждане на смартфон. Водачът има адаптивен круиз контрол, камера за обратно виждане, система за аварийно спиране, система за помощ при паркиране, функция за откриване на пешеходци и система за задържане на лентата.

Под капака на новиия автомобил е монтиран подобрен 1,5-литров трицилиндров двигател, който сега е инсталиран на Fiesta ST. Мощността на агрегата е 200 к.с. и 320 Нмвъртящ момент,  работи съвместно само шестстепенна механична трансмисия.

Коментари
comments powered by Disqus