Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Кросоувърът Toyota C-HR получава хибридно задвижване

16.09.2015 10:09

Основните му конкуренти ще бъдат Nissan Qashqai, Nissan Juke и Mazda CX-3

Японската компания Toyota обнови концептуалния кросоувър С-HR. Премиерата на модела се състоя на автомобилното изложение във Франкфурт. Автомобилът е построен върху новоразработената глобална платформа TNGA, която е аналог на MQB от Volkswagen. Благодарение на нея новият автомобил има по-просторен интериор и подобрено кормилно управление. Същото шаси е използвано и за модела Prius.

Промененият С -HR получава хибридна задвижваща система, която се състои  от електромотор и бензинов двигател. Динамичните характеристики на кросоувъра все още не са известни. Дизайнът на автомобила е изпълнен в стила на концепта Toyota C-HR, чиято премиера се състоя през 2014 г. в Париж. Кросоувърът получи каросерия с пет врати, 21-инчови джанти и светодиодна оптика.

В момента Toyota  провежда пътни тестове на серийната версия на модела. Премиерата на автомобила ще се състои по време на автомобилното изложение в Женева, което ще отвори врати през март 2016. В моделната гама на марката моделът ще бъде позициониран едно стъпало под под RAV4. Основните му конкуренти ще бъдат Nissan Qashqai, Nissan Juke и Mazda CX-3.

Всички технически подробности се пазят в тайна. Според неофициална информация в двигателната гама ще влезе  2,0-литров атмосферен двигател със 150 конски сили. Моторът ще бъде куплиран с вариатор. Най-близо до новия модел ще бъде RAV4, затова кросоувърът ще получи доста широка гама от двигатели, предно предаване или двойно задвижване: автомобилът ще се предлага с бензинови двигатели с работен обем 2,0 и 2,5 литра, както и 2,2-литров дизелов агрегат.

Коментари
comments powered by Disqus