Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lexus спира вноса в Кралството на CT, IS и RC

08.10.2020 11:16

Хечбекът, най-малкият седан и купето с четири места не се продават във Великобритания

Lexus спря да внася нови версии на своя седан IS, купето RC и хечбека CT, тъй като моделите се изтеглят от британския пазар, без да се планират директни смени.

И трите модела вече са изброени като „с ограничена наличност на склад“, като говорител потвърждава, че повече няма да бъдат представени в страната. Акциите на Lexus се държат централно, а не в различни дилърски мрежи, за разлика от повечето търговски марки.

Японската премиум марка разкри новото поколение на IS по-рано тази година. Съперникът на BMW Серия 3 обаче ще се продава само в САЩ, Япония и други азиатски пазари, без Европа .

Lexus UK заяви по това време, че новият седан ES надминава IS две към едно, отразявайки спада на популярността на по-малкия модел.

Никакъв заместник на RC - или неговия дериват RC F - не се посочва от Lexus, но тъй като той се основава главно на IS, всеки нов модел също е малко вероятно да се продава в Европа.

През цялата 2019 г. са регистрирани малко над 1000 автомобила в региона.

Само хибридният CT, който споделя платформата си с предишното поколение Toyota Auris и Toyota Prius, се продава с относително незначителни промени от 2011 г. Популярността му сред бизнес купувачите и автопарковете го държи в продажба в Европа дълго след като беше отстъпен от американския пазар през 2017 г.

Все още не е потвърдена пряка смяна на CT. Въпреки това, запознати смятат, че се разработва модел, по-малък от днешния кросоувър UX за потенциален дебют през 2021 г. В каква форма обаче ще се появи този автомобил, предстои да разберем. Може дори да е напълно електрически.

Коментари
comments powered by Disqus