Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

M&D Mercedes CLS 500: Бодибилдинг и 90 к.с. повече

10.03.2016 10:29

Мощността на 4,7 литровия битурбо двигател е повишена от 408 на 498 к.с.

Второто поколение на CLS-класата на Mercedes се подвизава на пазара вече пет години, което е много повече от предшественика. След намесата на M&D Exclusive Cardesign, новият Mercedes CLS 500 е една идея по-забележителен и с по-голяма ефективност.

Най-напред Mercedes получи нов бодикит PD550 Black Edition , който включва предна броня, променен капак на двигателя, чифт предни калници и странични прагове, задна броня, включително интегриран дифузор и спойлер на задния капак. Накрайниците са интегрирани в задния дифузор, които са заимствани от побратимото купе C 63 AMG Coupé Black Series, с черно покритие и свързани с модифицираната изпускателна система OEM. В предната броня са вградени фаровете на C218 - топ модела на CLS 63 AMG. Издълженото купе на седана е смъкнато по-ниско, благодарение на фабрично оптимизираното окачване Airmatic.

Напомня боен джет

CLS 500 първоначално грабва окото с цялостното си фолиране, което наподобява дизайна на военен изтребител от Американските военновъздушни сили. Основата на камуфлажното фолиране Stealth е матирана в бяло, която е комбинирана с елементи в матов въглен и матово черно към едноцветно Urban-Camo. Този камуфлажен ефект напълно се намалява от блестящите оранжеви акценти. Зад тъмните звездовидни джанти надничат спирачни апарати, боядисаните в Lamborghini- оранжев металик с  черни лога на Brembo.
В гнездата на колелата на CLS се въртят M&D двуделни джанти на компанията Rennen Forged- 9x20 и 10.5x20 цола. Тип RL17 от две части, са полирани и с фино покритие Smoke джанти в стил звезда. Външните и вътрешни гнезда на калниците също са в черно, където отпред има гуми с размер 245/30R20 и 295/25R20 на задвижващата ос. Зад тъмните звезди на джантите надничат спирачни апарати в стил Lamborghini- оранжев металик с  черни лога на Brembo .

V8 с 90 к.с. повече

Но M & D не е променил само визуално Mercedes CLS 500. Така мощността на 4,7 литровия двигател с битурбо компресор посредством оптимизиране на софтуера е повишена от 408 на 498 к.с. Въртящият момент също е увеличен от 600 на малко под 740 Нм, а ограничението Vmax - премахнато. Така по-голямата мощност излиза в околната среда през накрайници от Black серията.

Коментари
comments powered by Disqus