Mazda разпространи няколко снимки от предстоящото второ поколение на модела от средния клас Mazda 6.
Технически подробности не бяха съобщени, но готовият автомобил ще бъде показан по време на автомобилния салон във Франкфурт тази есен.
Дизайнът на новото поколение не е лишен от динамика и дава предварителна представа за връзката между човек и машина (кизуна), върху която акцентират рекламните специалисти на Mazda. Автомобилът е вторият модел на компанията след Mazda 2, който продължава актуалната стратегия за моделно наименование и във втората си генерация.
С този автомобил японският производител, известен най-вече с надеждността на своите продукти, полага допълнителни усилия по отношение на качеството, за да предложи конкурентноспособна алтернатива на новия Ford Mondeo или пък на следващия Opel Vectra, който също ще види бял свят на 13 септември във Франкфурт.
Продажбите на Mazda 6 в Европа ще започнат едва през 2008 година. В Япония моделът ще се нарича Atenza.