Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda направи спортна версия на новата Mazda3

02.10.2019 13:54

Оборудван е с турбо двигател с 350 к.с. в комбинация с 6-степенна секвенциална кутия

Mazda представи състезателната версия на новия хечбек Mazda3, създаден от компанията Long Road Racing.

Автомобилът е разработен в САЩ в съответствие с изискванията на международните регламент TCR. Хечбекът Mazda3 TCR е оборудван с турбо двигател с мощност 350 к.с. в комбинация с 6-степенна секвенциална скоростна кутия.

Състезателният дебют на Mazda3 TCR ще стане факт през януари 2020 г. като част от етапа IMSA Michelin Pilot Challenge, който ще се състои по време на 24 часа на Дайтона.

Известно е, че премиерата на пътната версия на новото поколение на Mazda3 се състоя през 2018 г.

Коментари
comments powered by Disqus