Моделът ще има по-миролюбив вид и ще е доста по-евтин от своите V8 братя
Mercedes-AMG ще пусне през 2022 г. още една версия на SL. Базовият роудстър ще има четирицилиндров двигател и това не е за първи път в историята на SL.
Все пак 190 SL от серията W 121 се задвижваше от 1,9-литров бензинов двигател с четири цилиндъра, който по това време генерираше 105 к.с. 60 години по-късно модерният SL се появява и с редови четирицилиндров мотор под капака. По-точно, с M 254, който с работен обем два литра, стартер-генератор ISG-48 и нов AMG електрически турбокомпресор осигурява около 390 к.с. плюс 20 бустерни к.с. Агрегатът се използва и в новия Mercedes-AMG C 43.
За техническата платформа AMG комбинира алуминиева пространствена рамка и самоносеща конструкция, за да формира архитектурата на роудстъра, която се състои от допълнителен микс от материали – стомана, магнезий и композитни влакна. Разбира се, на тази основа са изградени и другите два SL на AMG.
Цивилна визия за SL 43
Визуално AMG SL 43 е доста по по-малко отличителен от топмоделите 55 4-Matic (476 к.с.) и 63 4-Matic (585 к.с.) с V8 двигатели. Роудстърът има по-малко забележима решетка, черна престилка отпред и по-опростен дизайн отзад, с по две кръгли крайни изпускателни тръби от всяка страна. Подобно на модела 55, 43 ще получи стоманено пружинно окачване AMG Ride Control с адаптивно регулируеми амортисьори, а управлението на всички колела също се счита за осигурено.
За интериора типичните отличителни знаци на AMG са налице по начало - т.е. кожа, алкантара, карбон или дърво, - а интериорът може да бъде облицован по категорично спортен или определено луксозен начин. В допълнение AMG предлага Airscarf отопление на нивото на врата и предоставя на двамата пътници голям централен дисплей. Информационно-развлекателните и комфортните системи са взети от двата V8 модела с някои ограничения.
Можете да видите снимки от теста на по-мощните версии Mercedes-AMG SL 63 (585 к.с. )и Mercedes-AMG SL 55 (476 к.с.) в нашата галерия.
Заключение
С SL 43 Mercedes-AMG предлага базова версия за навлизане в света на SL. Малкият роудстър се задвижва от четирицилиндров мотор с електрически турбокомпресор и е на цена, доста по-ниска от цените на двата V8 модела.
Текст: Холгер Витих
Снимки: Дениз Калаган