Компанията остава на върха на най-високо оценените марки в Германия с обща стойност от 25 438 милиарда евро
Mercedes-Benz остава на върха на най-високо оценените марки в Германия с обща стойност от 25 438 милиарда евро. Вечно
привлекателен, с много успешен девиз „Всичко или нищо“ (Best or nothing), с разширена и много модерна моделна гама, Mercedes-Benz e най-високо оценената марка в Германия.
Interbrand*, водеща световна консултантска агенция публикува втората си класация на 50-те най-значими марки в Германия – Best German Brands 2015.
Изследването дава информация за годишното развитие на най-силните немски брандове, за специфични пазарни тенденции и за развитието на немската икономика като цяло. Стойността на всички топ 50 немски марки е оценена общо на 171 977 милиарда евро, което е повече от миналогодишните показатели и демонстрира стабилен ръст за компаниите в Германия.
Пионерът в автомобилостроенето се възражда с много нови модели и свежо излъчване на бранда. Mercedes-Benz леки автомобили поставят нов рекорд в продажбите и годишните приходи през 2014 г. – ръст от 9,8 % на американския пазар, покачване на търсенето в Европа и изравняване с конкурентите в Китай.
Привлекателността на марката се поддържа от неизменните комфорт, сигурност и превъзходно поведение на автомобилите на пътя, в съчетание с много модерен дизайн и иновативни решения. Търсенето на флагмана на премиум сегмента S-класа е увеличено с 60 %, а Е-класа, CLA Coupé и GLA привличат много повече млади клиенти. „Всичко или нищо“ е девиз, който привлича водачи от всички възрасти по целия свят. Неслучайно успехът на бранда се дължи на моделната експанзия (Mercedes-Benz планирана 30 нови модела до края на 2020 г.), непрекъснатите иновации и представянето на нови продукти и услуги. В допълнение към обновения дизайн, Mercedes има положителен принос към екологичната мобилност с технологиите за намаляване на вредните емисии(BlueTEC) и интелигентната система за управление на енергията при хибридните автомобили (Intelligent Hybrid). Марката Mercedes-Benz вдига високо летвата и при предоставянето на допълнителни премиум услуги на клиентите си: „Mercedes me”, “Connect me”, Assist me” на една дигитална платформа. Със стратегическите действия за създаване на персонализиран свят около клиента, приноса към опазване на околната среда, иновации като концепцията в развитие за автономно управляващ се автомобил, Mercedes демонстрира ясна визия за своето бъдеще и се придвижва целеустремено към него.
Информация за Interbrand
Основаната през 1974 г. консултантска компания е една от първите в света, които осъзнават значимостта на търговската марка като корпоративен актив и като влиятелен играч в сферата на ценностно ориентирания бранд мениджмънт. Interbrand е една от водещите консултантски агенции с 31 офиса в 27 страни. Interbrand работи по превръщането на търговската марка в ефективно бизнес средство, създавайки добавена стойност за клиентите посредством прецизни анализи и креативни идеи.
Бранд класацията на Interbrand
Класацията Best German Brands 2015 определя 50-те най-високо ценени марки в Германия. За да бъдат включени в класацията, брандовете трябва да отговарят на следните критерии: да са създадени в Германия; да има публичен достъп до финансовите резултати на компаниите; да имат положителна икономическа стойност за продължителен период от време; да са видими и разпознаваеми от повечето хора в Германия.