Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes C-класа: Напълно неподправени първи снимки

13.12.2013 12:26

2014 е годината, когато новото поколение Mercedes C-класа стъпва на пазара. Ние успяхме да уловим за първи път напълно автентични снимки. Автомобилът изглежда като една малка S-класа.

Мнозина вече се ориентират към умишленото предварително разкриване на детайли около новите си модели. Така се случи и при новия Mercedes C-класа, който беше заснет без никаква маскировка. Вижда се, така да се каже, S–класа в умален формат.
Съвсем наскоро и интериорът на новата C–класа беше разбулен. Снимките показват извито табло с типичните кръгли вентилационни дюзи и голям навигационен екран. Спортен волан с три лъча, сплеснат отдолу, изскача пред кръглите инструменти. Широката централна конзола е място за екрана на новата операционна и командна система, която може да се управлява и чрез тъчпад или смартфон.

След 15.03.2014 новият Mercedes C-класа ще бъде при дилърите в Европа, а официално моделът ще дебютира на автомобилното изложение в Детройт. Наред с многобройните електронни помощни системи, на борда има и нова климатична инсталация, която с помощта на GPS активира функцията за рециркулация на въздуха в тунелите. Стандартно Аудиосистема "20" е оборудвана със 7-инчов голям екран, срещу допълнително доплащане има възможност и за 8,4-инчов Comand Online екран.

Mercedes C-класа трябва да порасне  


Като цяло новият Mercedes C-класа трябва да стане по-голям. От допълнителното пространство ще се възползват най-вече пътници отзад, но и багажните отделения на седана и Т-модела също ще спечелят.

Седанът получава издължена линия на покрива и по-къса задна част. Надвесът отпред също е значително по-малък. Под камуфлажа на прототипа в предната част на новия Mercedes C-класа се подава вертикална радиаторна решетка, обрамчена отляво и отдясно от доста по-тесни фарове.

Новият Mercedes C-класа става по-лек и по-икономичен

Капакът на двигателя изглежда доста извит, вдлъбнатините от двете страни очертават още повече линията на новия Mercedes C-класа. Визуално новият Mercedes C-класа напомня на студията на Mercedes F800, от която ще има "доста заемки в серийния модел", така заяви шефът на развойната дейност на Даймлер пред ams.

Благодарение на олекотените материали в капаците на двигателя и на багажника, подобно на сегашния Mercedes SL, както и на малките аеродинамични подобрения, новият Mercedes C-класа ще бъде с около 20 процента по икономичен в частта разход на гориво в сравнение с настоящия модел. Моделът ще тежи с около 100 кг по-малко. За това допринася също така и редуцираният до 41 литра резервоар. 66-литровият му еквивалент може да се получи срещу доплащане. Към всичко това се очаква и модифицираните двигатели да допринесат за намаляване разхода на гориво. На първо време C 180 ще бъде със 156 к.с. и 250 Нм, C 200 със 184 к.с. и 300 Нм и C 220 CDI със 170 к.с. и 400 Нм. Към тях се причисляват също така и C 250 с 211 к.с. и 350 Нм, и C 250 CDI с 204 к.с., всичките тези двигатели са куплирани с новата деветстепенна автоматична трансмисия. Следва също така и C 400 с 333 к.с. и 480 Нм. Спрямо модела на двигателя съществува опция за адаптивно окачване Airmatic DC, тя разполага с четири настройки: Comfort, Eco, Sport и Sport Plus.

Хибридът и горивните клетки следват по-късно

Ако искате да пестите още повече, ще трябва да почакате за плъг-ин хибрида (един двулитров четирицилиндров турбо бензинов двигател + електрически мотор) или C-класа със задвижване с горивни клетки, но точно фиксиране не е възможно. Все пак малко след стартирането на модела, в програмата е заложен C300 Bluetec с хибридна задвижваща система (2,1-литров четирицилиндров турбодизел плюс електромотор).
 
Въпреки цялата взискателност относно разхода във флотилията на марката, AMG моделът на новия Mercedes C-класа не може да липсва. Той ще се задвижва от четирилитров V8 битурбо двигател, който ще генерира 460 или 500 к.с. Mercedes C–класа на AMG е оборудван още от Афалтербах обичайно с традиционните характеристики - по-мощна спирачна система, спортна изпускателна система, модифицирано окачване и AMG интериор.

Mercedes C-класа като комби, купе и кабриолет
 
Едно е сигурно обаче - новият Mercedes C-класа няма да има само комби, а и купе версия. Последният в сравнение със седана е по-плосък, но запазва B-колоната. Възможно е също така моделното портфолио да бъде допълнено от кабриолет на Mercedes C-класа.

Коментари
comments powered by Disqus