Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes S 560 4Matic: Луксът преди всичко

16.01.2019 14:26

Моделът, който продължава да бъде смятан за мерило по отношение на автомобилния лукс

Откъде да започнем… противно на вече общоприетото, не от системите за асистенция и свързаност. Предпочитаме първо да отдадем нужното на добрия стар метал, защото именно той е длъжен да осигури безопасно място за пътниците. Това означава, че ще трябва да споменем за каросерията, която е висш израз на металургично майсторство със сложния микс от екструдирани и лети алуминиеви компоненти, както и високоякостни стомани, свързани чрез най-разнообразни високотехнологични методи. Или да поговорим за серийното въздушно окачване, което променя характеристиките си в зависимост от условията на движение, както и за опционалното Magic Body Control, при което активни хидравлични елементи променят параметрите на окачването на всяко от колелата в името на възможностите за съчетаване на комфорт и динамика.

Ако пък надникнем под предния капак, ще разберем, че тук всичко е ново. За първи път именно в S-класата се въвеждат двигателите, които обстойни ви описахме в бр. 11/2016 на auto motor und sport (можете да прочетете за тях и в поредицата ни „Новите двигатели на Mercedes“ на сайта ams.bg). Като започнем от редовия шестцилиндров дизел в S 350 d (286 к.с.) и S 400 d (340 к.с.), преминем през редовия бензинов агрегат стандартно с 48-волтова хибридна система в S 450 (367 к.с.) и S 500 (435 к.с.) и стигнем до осемцилиндровите с работен обем от 4,0 литра за S 560 (469 к.с.) и S 63 AMG (612 к.с.). Последният модел разполага и със специфична система за задвижване на четирите колeла 4Matic+, в която междуосевият диференциал е заменен с ламелен съединител за по-динамично разпределение на въртящия момент. Особено приятно впечатление прави разгръщането на мощността на новия редови бензинов мотор, който в по-мощната си версия напълно заслужава абревиатурата 500. Запазени за дългите модификации остават двете версии на V12 мотора за S 600 (530 к.с.) и S 650 (630 к.с.)

Преди всичко тишината

Дори и в по-късите версии вътрешността на новата S-класа предлага най-доброто от интериорния дизайн в момента с уникалното арматурно табло придружено с два големи дисплея в обща плоскост. Принос за невероятното усещане в този автомобил има и новата функция Energizing comfort, създаваща неповторима атмосфера от съчетание на музика, масаж на седалките и осветление.

Каросерията може и да е последната защита в случай на инцидент, но S-класата прави всичко възможно да не се стига дотам. Светлините вече са изцяло LED, а гамата от системи за асистенция включва възможност за автономно движение по магистрали и междуградски пътища, при което автомобилът е в състояние самостоятелно да взема завоите, като съобразява скоростта с характеристиките им. Той може и сам да намалява и увеличава скоростта на базата на данните от навигацията и пътните знаци и при наличие на хибридна система и ECO режим да спира и ускорява в зависимост от профила на пътя. Тук наистина сте вече в бъдещето…

Текст: Георги Колев
Снимки: Божан Бошнаков

Коментари
comments powered by Disqus