AMG представи новия двойнотурбиниран 5,5-литров V8, който от лятото ще работи под капака на S 63 AMG.
Въпреки че работният обем на M157 е намален близо с 0,7 литра спрямо атмосферния 6,2-литров V8, мощността и въртящият момент са се покачили. При 5500 об./мин новият мотор генерира 544 к.с., а в диапазона от 2000 до 4500 об./мин – 800 Нм (525 к.с. и 630 Нм за AMG 6.3).
Ще има и специален силов пакет AMG Performance, благодарение на който максималната мощност на S 63 AMG ще достигне 571 к.с., а въртящият момент – 900 Нм. При него налягането в турбото ще бъде увеличено от 1 до 1,3 бара. В резултат S 63 AMG ще изпълнява класическия спринт за 4,4 секунди, а максималната скорост е ограничена по електронен път на 300 км/ч.
Теглото на M157 е 204 к.г., а цилиндрите са разположени под ъгъл от 90 градуса. Двата турбокомпресора са на Garrett. Когато е комбиниран със седемстепенната трансмисия с два съединителя MCT, S 63 AMG се нуждае от приблизително 11 литра за 100 километра пробег.
M157е базиран на 4,6-литровия V8 с принудително пълнене на Mercedes (M278), който ще дебютира при CLS и S-класата по-късно тази година.
az
братовчед ми има S63 и гори 17л на 100 ! това поне да са го свалили с 2-3литра спрямо 63то.
BAT_J
Брутална мощност. Върхът на автомобилната индустрия уникално удоволствие от шофирането и возенето. За съжаление достъпна само за наистина богатите. Годишна поддръжка колкото цената на един малък автомобил.