Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Мийк се връща във WRC с Toyota

10.10.2018 15:56
Мийк се връща във WRC с Toyota

Лапи ще напусне екипа на Макинен и ще се присъедини към Citroen

Крис Мийк, който бе освободен от заводския отбор на Citroen, след като направи поредната си катастрофа на рали „Португалия”, ще се завърне в Световния рали шампионат догодина. Това твърди Motorsport.com, позовавайки се на собствен източник от екипа на Toyota.

Британецът е подписал договора си още миналата седмица, но новината ще бъде оповестена официално следващата. Тогава би трябвало и Citroen да потвърди Есапека Лапи. Не е тайна, че финландецът водеше преговори с бившите световни шампиони, като явно и те вече са финализирани, какъвто е случаят с Мийк.

Серията от рокади, които предстоят във WRC, са разочароващи на фона на добрия баланс в момента, който е причината шампионатът да е толкова интересен. Производителите обаче явно вече започват с големите наддавания. От Citroen са най-активни и вече си осигуриха услугите на световния шампион Себастиан Ожие и на Лапи, които ще си партнират с Крейг Брийн.

Пилотската линия на Toyota също е впечатляваща, като тримата пилоти на японците вероятно са най-бързите в шампионата като чиста скорост – От Танак, Яри-Мати Латвала и Крейг Брийн. Hyundai единствено ще заложи на непроменена пилотска линия, като титуляри ще бъдат Тиери Нювил и Андреас Микелсен, а Дани Сордо и Хейдън Падън ще си поделят третия автомобил.

Далеч по-заплетено изглежда положението при M-Sport. От Ford явно не са склонни да увеличат инвестицията си в тима, което поставя Малкълм Уилсън в много трудна ситуация. Теему Сунинен има договор за догодина и ще остане в отбора, но напоследък резултатите на Елфин Еванс са разочароващи. Уилсън обаче няма много варианти пред себе си. Най-логично ще бъде британецът да запази пилотското си място, а третият автомобил да бъде поверен на настоящия пилот на Citroen Мадс Йостберг, който има добра спонсорска подкрепа.ю

След перфектните си резултати във WRC 2 Кале Рованпера също може да влезе в полезрението на M-Sport, но дори и да получи възможност за изява с WRC автомобил, то програмата му няма да включва всички състезания през годината.

Коментари
comments powered by Disqus