Версията RS се откроява не само с аеродинамичен бодикит и оригинални 15-инчови джанти
Второто поколение на Honda N-One се предлага в спортна RS версия, която се откроява не само с аеродинамичния бодикит, оригинални 15-инчови джанти и интериорен декор, но и с шестстепенната механична трансмисия ", с която автомобилът е оборудван за първи път. Ако спортната обстановка не е достатъчна, тогава N-One с пет врати се предлага с програма за ревизия от тунинг студиото Mugen. Компанията, създадена от най-големия син на основателя на Honda, предлага не само да украси екстериора и интериора на автомобила, но и да подобри задвижването.
Honda N-One струва от 1 599 400 йени (12 900 евро), а пластмасовият комплект за каросерията на Mugen е на цена 123 200 йени (990 евро). Други 264 000 йени (2 120 евро 0) са необходима за джанти FR8 с гуми 165/55 R / 15, а 88 000-137 500 йени (708 - 1108 евро), в зависимост от облицовката на накрайниците на изпускателната система.
От каталога на Mugen клиентът може да получи брандирани постелки за пода, метални педали и оригинални бутони за скорости от алуминий, въглеродни влакна и кожа.
Отвън Mugen Honda N-One се отличава с предна броня и странични прагове, увеличен спойлер на задната врата, 15-инчови ковани алуминиеви джанти и стикери на страничната стена. Освен това автомобилът получава въздушен филтър с по-голям капацитет и различна изпускателна система от неръждаема стомана с тръби, по избор рамкирана от въглеродни влакна или титанова сплав.
Вярно е, че 660-кубиковият турбо двигател с мощност 64 к.с.не е претърпял модернизация. Всички части на Mugen вече се предлагат на японския пазар, докато Honda N-One не се продава официално в други страни.