Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

На Нюрбургринг се появи кросоувърът Ford Puma ST

15.05.2019 16:55

Ще бъде произвеждан завода в Крайова, а моделът ще излезе на пазара в края на годината

Ford обяви нов компактен кросоувър Ford Puma в началото на април и дори публикува един тийзър в мрежата. Преди няколко часа фотошпиони успяха да заснемат тестов прототип на автомобили на Северната дъга, при това не стандартен модел, а „гореща” “ модификация ST. Най-вероятно тук е монтиран същият турбо двигател EcoBoost 1,5 (200 к.с., 290 Нм), който е известен от родствения Fiesta ST.

На първо място, големите джанти намекват за версията ST. Оформлението на бронята също се отличава от по-малко мощните събратя, но все още има много силен камуфлаж.

Два кръгли накрайника на изпускателната система в десния ъгъл на бронята, същите като тези на Fiesta ST, са второто доказателство, че това не е обикновена Puma.

Автомобилът в стандартното си изпълнение ще бъде конкурент като Volkswagen T-Roc, Mazda CX-3 или Hyundai Kona, а версията с 200 к.с. ще бъде опасна заплаха за по-големите им модификации.

От тази гледна точка ясно се вижда елегантният силует на Puma. Новият компактен кросоувър ще се позиционира в моделната гама на Ford между Ecosport и Kuga.

За типа на задвижването в Puma за момента няма никаква яснота, но инженерите без никакво усилие биха могли да поставят диференциал с ограничено приплъзване на предната ос. Тази функция бе демонстрирана миналия месец от хечбека Ford Fiesta ST Performance Edition. Под прицел на Puma ST ще бъде все още непромененият кросоувър Kona N. А вътрешни източници смятат, че американският автомобил ще има предно предаване, механична трансмисия и 250 к.с.

Според неофициални данни Puma ще използва шаси от седмото (последно) поколение на хечбека  Ford Fiesta, но няма да бъде просто по-висока Fiesta, тъй като каросерията на Puma е оригинална.

Известно е, че стандартната Puma ще получи така наречената умерена хибридна система, базирана на 1,0 EcoBoost турбо двигател в комбинация с  BISG задвижващ генератор, 48-волтова бордова система и литиево-йонна батерия. Сумарната мощност ще бъде 155 к.с. и 240 Нм, където не включваме още 50 Нм, които ще бъдат добавени от BISG по време на интензивно ускоряване.

Puma ще бъде произвеждан завода в румънския град Крайова, а моделът ще излезе на пазара в края на тази година. Очевидно "горещата " версия на Puma ST ще стигне при  купувачите през 2020 г.

Коментари
comments powered by Disqus