Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Най-малкият SUV на VW идва догодина

03.07.2018 16:07

T-Cross е изграден на платформата на Polo и се очаква на пазара през 2019

VW съвсем скоро ще може да се похвали с още един модел в своята SUV гама, която и в момента е най-богатата в цялата история на компанията. Новият член на моделното семейство ще се базира на платформата за малки модели с напречен двигател MQB A0, която се използва и от последната генерация на бестселъра Polo. Ако трябва да бъдем напълно точни, бъдещият T-Cross ще бъде технологичен дериват на Seat Arona и очакваната също догодина Skoda Polar. В стилистично отношение моделът от Волфсбург разбира се поема по свой собствен път и се отличава със самоуверен дизайн в духа на по-големия си събрат T-Roc.

Динамично и уверено излъчване, двигатели с от 80 до 200 к.с.

Тесните предни светлини се сливат в общ елемент с доста внушетителната радиаторна решетка, а четвъртитите светлини за мъгла подсилват приключенското излъчване на автомобила. Каросерията е получила допълнителни защитни елементи, включително в областта на броните и арките на колелата. Надвесите са подчертано къси, което обуславя и динамичните пропорции на T-Cross. Дължината на каросерията се очаква да бъде около 4,11 метра, тоест само с 6 см повече от Polo.

Базовият мотор ще бъде трицилиндров с работен обем един литър, като засега не се очаква да се предлагат неговите по-слаби изпълнения с атмосферно пълнене, а само модификациите с турбокомпресор и мощност съответно 90 или 115 конски сили. 1,5-литровият TSI генерира 150 к.с., а върховият двулитров двигател ще има около 200 конски сили. 1,6-литровият дизел ще бъде наличен с 80 и 95 к.с. Засега не се предвижда появата на изпълнение със задвижване на четирите колела.

Коментари
comments powered by Disqus