Новото лого, което ще се появи в четири версии, ще се използва не само в автомобили
Nissan актуализира емблемата си, като новото лого на японския автомобилен производител дебютира на електрическия кросоувър Ariya.
Дизайнерите на Nissan разработват логото под ръководството на Алфонсо Албаиса, старши вицепрезидент по глобалния дизайн от 2017 г. Новото лого е проектирано в двуизмерен стил, докато емблемата за електрическите автомобили ще бъде осветена и ще получи 20 светодиода (според броя на годините между промените в дизайна на логото).
Новото лого, което ще се появи в четири версии, ще се използва не само в автомобили, но и в комуникационни материали в най-различни среди, от бланки и табели в дилърите до социалните медии и дигиталната реклама.
Ще припомним, премиерата на серийния електрически кросоувър Nissan Ariya се състоя през юли 2020 г.