Моделът ще има максимална системна мощност от 145 к.с.
За първи път от появата си на бял свят моделът Juke ще получи вариант с хибридно задвижване. Технологията на автомобила включва атмосферен бензинов 1,6-литров мотор с 95 к.с. и 148 Нм и електромотор с 50 к.с. и 205 Нм. Високоволтовата акумулаторна батерия е с капацитет 1,2 кВтч, има и 15 кВт ремъчен стартер-генератор. Пълният хибрид може да изминава определени разстояния само на ток, но не подлежи на зареждане с електричество от външен източник, тоест не е plug-in хибрид. Задвижващата система вече е добре позната от Renault Clio.
Подобно на Clio, моделът ще разполага с високотехнологична многорежимна трансмисия, позволяваща оптимално оползотворяване на потенциала от двата типа задвижване. Икономията на гориво спрямо стандартния бензинов модел се очаква да бъде около 20 процента при смесен цикъл на шофиране и над 40 процента в градско движение. За допълнително подобряване на ефективността се грижат и някои оптимизации в областта на аеродинамиката. Интериорът е останал непроменен, единствено допълнителните индикатори по таблото подсказват за хибридното задвижване. Обемът на багажника е намален с 68 литра заради необходимостта от място за монтиране на високоволтовата акумулаторна батерия, като сега то побира между 354 и 1237 литра.