Продуктният подем осигури увеличение на европейските продажби с 5,4% до 452 011 коли
Световният шеф на продажбите на Nissan е силно обнадежден от начина, по който японската марка ще се представи в Европа през останалата част от 2017 г. и през следващата 2018 г.
Даниеле Шилачи, изпълнителен вицепрезидент на Nissan по глобалния маркетинг и продажбите, е оптимист заради промените, които автомобилният производител осъществява тази година, за да засили европейското си присъствие.
Nissan неотдавна представи последователно новото поколение на субкомпактния хечбек Micra, електрическия автомобил Leaf с по-дълъг автономен пробег и обновения най-продаван компактен SUV - Qashqai, който сега разполага с полуавтономна технология за управление на Nissan - ProPilot.
Продуктният подем осигури на Nissan увеличение на европейските продажби с 5,4% до 452 011 автомобила и ръст на пазарния му дял с 0,1% до 3,8% за деветте месеца на годината месеца, сочат данните на индустриалната асоциация ACEA.
Шилачи очаква възходът на Nissan да продължи и през 2018 г., защото това ще бъде пълна година на продажбите и за трите модела.
"Наблюдаваме успешна комбинация от едновременното лансиране на Qashqai, Micra и Leaf, което поставя дейността ни в Европа на стабилна основа", заяви Шилачи по време на кръгла маса с журналисти на автомобилното изложение в Токио.
Русия се възстановява
Даниеле Шилачи очаква автомобилната компания да се възползва от силния обрат на пазара в Русия
"Русия е във фаза на възстановяване след като удари дъното. Предвиждаме растеж в Русия през следващите две до три години ", подчерта Шилачи.
Nissan изостава в Русия тази година, като продажбите на компанията отбелязаха ръст от едва 1% през септември и 2% за първите девет месеца на годината.
Индустриалната асоциация предвижда пазарът в страната да нарасне с 11% до 1,58 милиона единици тази година и да приключи четиригодишната криза.