VW Group не е загубил значителен пазарен дял в региона след скандала
След Франция, Италия и Испания, и Германия обяви данните за продажбите на нови автомобили в страната през май. Новите регистрации бяха допълнително стимулирани от повечето работни дни през месеца, но в основата на възходящия растеж е стабилното развитие на пазара.
Новите продажби в Германия скочиха с 12 % до над 286 391 единици през миналия месец, съобщи днес Федералната служба за транспорт. Най-големият пазар в Европа се радва на нарастващо търсене на индивидуалните клиенти, както и на допълнителните работни дни.
За първите пет месеца на годината продажбите са нараснали с 6,8% до 1,38 милиона автомобила.
В сряда Франция отчете ръст от 22% в продажбите но нови коли през май. В Италия регистрациите се увеличиха с 27%, а в Испания нарастването е 21%.
Четирите пазара съставляват около три четвърти от продажбите на нови автомобили в Европа.
Според анализатори на компанията Evercore ISI в Испания продажбите на BMW бележат ръст от 23%, Mercedes-Benz на Daimler - с 15% и Volkswagen Group - с 13%. Те се представят най-добре на местния пазар. Анализаторите изчисляват, че годишните продажби в Испания ще достигнат 1,12 милиона автомобила.
В Италия Renault отбелязва рекорден ръст на продажбите с 57% през май регистрации, подпомогнати от старта на новия компактен автомобил Megane.
Към днешна дата VW Group не е загубил значителен пазарен дял в региона след скандала с дизеловите емисии, посочват специалистите на Evercore.