Предната част има тесни фарове, радиаторната решетка се базира на актуалния дизайн на марката
Jaguar влиза сегмента на SUV през 2016. Тогава серийната версия на студията CX-17 вече като Jaguar F-Pace тръгва към шоурумовете. След участието в Тур дьо Франс автомобилът е подложен на екстремни тестове.
Също като използвания за пилотиращ автомобил на Team Sky, F-Pace и автомобилите за екстремни тестове са все още доста замаскирани. Въпреки камуфлажа прототипът показва, че Jaguar F-Pace много наподобява на вече представената на IAA 2013 студия CX-17. Предната част има тесни фарове, радиаторната решетка се базира на актуалния дизайн на марката. Долната линия на прозорците води погледа назад, подобно на разлюляно море. Линията на покрива нежно се спуска към опашката, придавайки на Jaguar F-Pace динамична форма. В задната част от своя страна се показват тесни светлини, както и доста ниското задно стъкло. Спойлерът на покрива допълва визията на SUV.
Jaguar F-Pace стъпва като петместен модел със задвижване на всички колела, като е подсилен с новата система All Surface Progress Control-System. Платформата за новия Jaguar F-Pace представлява алуминиева архитектура, която намира приложение и при XE.
Jaguar F-Pace с 500 к.с.
Jaguar F-Pace се позиционира в надпреварата срещу конкуренти като Porsche Macan и Audi Q5. Двигателната гама обхваща новите четирицилиндрови V6 двигатели с мощност от 200 к.с., както и мощния с 500 к.с. V8 двигател. Цените на новия Jaguar F-Pace все още не са обявени, но се очаква да бъде около 53 000 евро.