Очаква се в следващото поколение кросоувърът да получи електрическа версия
Бразилското министерство на икономиката публикува на своя уебсайт патентни изображения на бъдещия кросоувър Nissan X-Trail (известен още като Rogue в САЩ). Съдейки по снимките, моделът е създаден под влиянието на концепта Vmotion 2.0. X-Trail ще запази приемственост, но отвън ще изглежда агресивен. Гладките линии ще бъдат сменени с ъглови повърхности, оптиката става по-тясна както отпред, така и отзад, а V-образната радиаторна решетка става по-компактна, като новия Juke. Вътре X-Trail ще остане доста тривиален автомобил. Общата архитектура на предния панел, материалите за оформлението на салона и декоративните панели леко ще бъдат променени, но главната иновация ще бъде мултимедията с вертикално монтиран таблет.
Поради тесните LED фарове и новата предна броня с мощни скули, Nissan X-Trail ще изглежда забележимо по-брутален от предшественика си. Но дали е необходимо външният вид да бъде променен толкова драматично, след като предшественикът през 2019 г. в САЩ, Китай, Япония и Европа намери 620 172 купувачи.
Слабата точка на актуалния модел е архаичната мултимедия с остаряла графика и бавна работа. Новият комплекс ще получи подобрен осеминчов дисплей, по-усъвършенствана навигация, поддръжка за Apple CarPlay и Android Auto, камери за кръгово наблюдение с висококачествено изображение.
Предполага се, че в САЩ кросоувърът ще запази атмосферния двигател 2,5 (172 к.с., 237 Нм), а в Европа - 1,3 DIG-T (160 к.с., 270 Нм) и 1,7 dCi (150 к.с., 340 Нм). Скоростните кутии - механични, предварително избрани роботизирани или вариатор
Наследникът по отношение на технологичната част няма да направи революция. Очаква се в новото поколение кросоувърът да получи електрическа версия. А автомобълт , който ще видим през 2020 г., ще запази платформата CMF-C / D с окачване McPherson отпред и многозвенно отзад, както и опционално задвижване на всички колела с електромагнитен съединител на задната ос. Новият кросоувър ще има полуавтономна система ProPilot Assist с по-модерни електронни асистенти. Освен това, поне на североамериканския пазар, очакваме в X-Trailа двулитров VC-Turbo двигател с променящата се компресия. Този агрегат в Infiniti QX50 генерира 272 к.с. и 380 Нм.