Нашият ловец на прототипи успя пръв да заснеме тестовия автомобил
Новото Porsche 911 от серия 991 е на пазара още от 2011, като 2015 претърпя обновяване.
Новото Porsche 911 с по-широка задна ос
Новото поколение вече е готово като модел 2019 и в момента Porsche го тества под каросерията на сегашната серия. Нашият ловец на прототипи успя пръв да го улови.
На тази ранна фаза Porsche е привлякъл също и производителите на гуми Pirelli и Goodyear/Dunlop. Както се вижда от прототипа на новото Porsche 911, задният мост е доста широк, изпитателният автомобил е с 20-цолови джанти, обути в гуми 305/30. Тази комбинация колело/гума в момента също се използва в 991.
Платформата на Porsche също за R8 и наследника на Aventador
Новото осмо поколение на Porsche 911 ще стъпи върху нова платформа за спортни автомобили на Porsche. Тя позволява по-гъвкава интеграция на задвижващи агрегати и компоненти на шасито. Върху тази платформа ще се изграждат също на по-късен етап новото Audi R8, както и наследника на Aventador.
За пръв път легендарният спортен автомобил ще има и хибридно задвижване. Както казва Ерхард Мосле, главен ръководител на проекта Porsche 911, Porsche се бори при плъгин хибрида с проблема пространство. В интервю за Car and Driver Мосле каза: "Ние сме изправени пред много проблеми, които тепърва ще трябва да бъдат решени." Най-голямото предизвикателство е как да поберем пакета акумулатори в новото 911, като едновременно с това да намалим теглото на батерията. Той ясно отхвърли в средносрочен план да стартира чисто електрическо 911. "Ако изобщо ще го има, това ще стане в много далечно бъдеще."
Иначе, агрегатите ще трябва да заемат малко по-централно място, задвижването на задните колела си остава, предвидени са също така и версиите със задвижване на четирите колела като моделите S-, GTS- и GT3. Задвижването ще става с актуалния 3,0-литров боксерен двигател, както и другите степени на мощност ще бъдат съответно коригирани по отношение мощност и разход на гориво. Досегашният ръководител развойна дейност на Porsche –Хатц упорито отказваше внедряването на четири-цилиндров боксерен двигател. Въпросът е дали този отказ ще бъде валиден при настоящето стартиране на пазара.