Оттук нататък титлата на най-мощния сериен кросоувър с право принадлежи на Durango
Третото поколение на кросоувъра Dodge Durango е на поточната линия от десет години и няма намерение да почива. Следващата актуализация на модела е предназначена за засилване на спортния имидж - с модернизиран интериор, автомобилът с пет врати получава по-агресивен външен вид, но най-важното - всъдеходът вече има версия SRT Hellcat. Турбо двигателят Hemi V8 6,2, е класически за Hellcat обаче с различна мощност - 720 к.с. и 875 Нм (спортните автомобили Challenger и Charger имат 717 к.с. и 881 Нм). Трансмисията е осемстепенна автоматична TorqueFlite 8HP95.
Новата модификация SRT Hellcat на Durango изминава 402 м за 11,5 сек - тя е с няколко десети по-бавна от суперавтомобилите Nissan GT-R или Mercedes-AMG GT R. Dodge с двойто предаване може да тегли до 3946 кг. Ремарке с каросерия Challenger Drag Pak е чудесен вариант.
Моделът е оборудван с гуми Pirelli Scorpion Zero или Pirelli P-Zero размер 295/45 ZR21. Спирачки - шестбутални спирачни апарати Brembo с 400 мм отпред и четирибутални спирачни апарати с 350 мм отзад.
Интериорът на Hellcat е червен или черен по избор. Мултимедийният център Uconnect 5 се предлага с най-големия сензорен екран в класа с диагонал 10,1 инча. Предварително инсталираното в системата приложение Performance Pages позволява да бъдат управлявани състезателните навици на автомобила.
Оттук нататък титлата на най-мощния сериен кросоувър с право принадлежи на Durango - новият модел остава зад себе си Grand Cherokee Trackhawk, но само за да отмъсти на Urus с 650 к.с. Dodge с три реда седелки ускорява от нула до 97 км/ч за някакви 3,5 сек. Lamborghinu ускорява до сто за 3,6 сек., но като максимална скорост все още остава недостижим - 305 км/ч срещу 290 км/ч за "американеца". "Котката" SRT също се различава от по-малките версии с преконфигурираното си окачване с адаптивни амортисьори, модифицирани спирачки и допълнителни въздухозаборници в предната броня. Стартът на продажбите е планиран за началото на 2021 г.
За разлика от версията със 720 к.с.(в центъра), по-малките модели са оборудвани с фарове за мъгла. Версията R / T може да бъде поръчана с пакет Tow N Go, който добавя на SRT „деликатеси“ - колела, бодикит, спирачки Brembo и силна изпускателна система.
Новото арматурно табло с тъчскрийн е разположен към водача. Зад предавателния лост на автоматичната тнрансмисия има платформа за безжично зареждане на смартфони. Гражданските версии на обновения Durango се различават по формата на седалките, дизайнерските материали и стила на волана.
Другите версии също следват главния основния в семейството - не всеки ще забележи разликата в комплектите на каросерията с просто око, а марковата радиатолна решетка с кръст сякаш е завинаги в миналото. Техниката е същата. Версиите SXT и GT са налични във V6 3,6 Pentastar (299 к.с., 353 Нм), за R / T - Hemi V8 5,7 (365 к.с., 529 Нм), Citadel е оборудван с два агрегата по избор, а на модификациите SRT монтират Hemi V8 6.4 (482 к.с., 637 Нм). Последният вариант е оборудван само съсзадвижване на всички колела, останалото може да бъде конфигурирано с двигателен заден мост. Обновените версии ще излязат на пазара тази есен.