Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Обновиха двигателната гама на Mazda CX-3 за Европа

18.09.2018 11:20

По отношение дизайна, европейските промени повтарят редица решения от други пазари

Компактният кросоувър Mazda CX 3 през март започва процеса на обновяване от Северна Америка, продължи с нова премяна за японската версия през май, а сега европейското подразделение на марката разказа за своя вариант. Както и в Япония, главният подарък за феновете на марката е новият дизелов двигател SKYACTIV-D 1,8 (115 к.с., 270 Нм), който сменя 1,5-литровия (105 к.с., 270 Нм). Освен това променен и агрегатът Skyactiv-G 2,0.

Вече е известно, че външните промени в модела не са съществени. Новата радиаторна решетка лесно може да бъде объркана със старата. Най-добрият признак за промяната в предната част са хромираните ивици по ъглите на бронята, но те присъстват само в по- високите нива на оборудване.

Когато говорим за дизайна, европейските промени повтарят редица решения от други пазари. В салона, по-специално, се появяват цветни кантове на дефлекторите (Soul Red Crystal), а в тунела - бутон за електронната ръчна спирачка.

Бензиновият четирицилиндров двигател не просто е пренастроен с оглед на новите правила за вредни емисии Euro 6d-TEMP и стандарта за измерване RDE, но също така е и усъвършенстван. По-специално, променени са  буталата и дюзите, подобрено е  подгряването на студения двигател. Двулитровият агрегат за Европа се предлага в два варианта - 121 к.с. (преди обновяването 120 к.с.) и 150 к.с. Максималният въртящ момент е еднакъв независимо от мощността - 206 Нм (преди обновяването 204 Нм). Моторът със 120 к.с. е само за версията с предно предаване, а със 150 к.с. за модификацията с четири двигателни колела. Дизелът може да работи както за предното предаване, така и за двойното. Междувременно за всички двигатели има избор на предавателната кутия: механична или автоматична (шестстепенна).

Моделът получава подобрен радарен круиз контрол в съчетание с предна камера (по-рано той работеше при скорост над 30 км/час, а този път от нула, което,  разбира се,се дължи на функцията Stop & Go), актуализирана система за автоматично спиране (по-добре вижда пешеходците), вътрешното огледало за обратно виждане е с автоматично затъмняване.

Дизеловата версия с предно задвижване и механична трансмисия е най-икономичният двигател в гамата: 4,4 л / 100 км в смесен цикъл. Уви, преди обновяването дизеловият SUV  със същата задвижваща система харчи точно четири литра - това е във връзка с намаляване на вредните емисии и подобряване на динамиката. Новият агрегат със 115 к.с. с ръчна предавателна кутия позволява на автомобила да ускори до сто за 9,9 сек при 10,1 сек. за предшественика със 105 к.с.



Коментари
comments powered by Disqus