Новост е редовият шестцилиндров дизелов битурбо двигател с 340 к.с.
Mercedes направи гала представяне на новата S-класа в шоурума на Airbus в Хамбург през 2013. Сега пред нас е обновеният модел от серията W222, която ще стъпи на пазара през 2017.
Рестилизираният Mercedes S-класа с нови LED светлини
Дизайнът на луксозния лайнер ще бъде модифициран дискретно. Най-голямата промяна се вижда в предната част, където грабват погледа ново конфигурираните фарове с три LED ленти.
Освен това новият Mercedes S-класа е оборудван с най-новото поколение на мултилъчеви LED фарове. Тази система позволява на водача да шофира постоянно на дълги светлини, където, отделни LED единици биват изключвани в зависимост от трафика, с което се избягва заслепяването на насрещно движещите се. Освен това системата позволява да се идентифицират движещите се по банкета пешеходци или животни. По време на обновлението ще бъдат ревизирани и предните и задни брони.
Управление с жестове също като при Серия 7
Докато обновяването не е променило почти нищо в екстериора на Mercedes S-класа, инженерите на Mercedes и дизайнерите са хвърлили максимум усилия за обновлението на интериора. Дисплеят е доста по-голям и то без рамка. Освен това пътниците ще могат да се наслаждават на инфотейнмънт системата само чрез жестове, това е същата система като в новата Серия 7 на BMW.
Нов волан в новия Mercedes S-класа
Наред с дискретните промени в дизайна на седалките, шофьорът управлява новата S-класа с помощта на трилъчев волан, който е заимстван от S-класа купе. Може би двулъчевият на сегашната S-класа вече не е атрактивен. Гамата двигатели също ще бъде ревизирана по време на фейслифта на Mercedes S-класа. Новост в луксозния лайнер е редовият шестцилиндров дизелов двигател с битурбокомпресор, генериращ 340 к.с. и максимален въртящ момент от 700 Нм.
Другите агрегати са с увеличена мощност и намален разход на гориво и CO2 емисии. За предаване на мощността отговаря деветстепенна автоматична скоростна кутия, която и преди фейслифта беше актуална в новата S-класа. S 500e е с хибридно задвижване, където редовият шестцилиндров мотор с работен обем 3,0 литра измести досегашния V-двигател. Възможно е дори да има и четирицилиндров. Новият двигател с вътрешно горене се комбинирана с мощен електромотор и деветстепенна автоматична трансмисия. Дори акумулаторът на най-новото поколение ще бъде по мощен. Като цяло Daimler вдига мошността. Хибридният модел на S-класата може да бъде зареден по индуктивен път до 3,6 кВт.