Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Очакваме новото Audi Q8 (2018) и като SQ8

25.09.2017 12:00

В момента производителят предлага Q7 за 59 700 евро, Q8 трябва да струва над 64 000 евро

Шефът на Audi Руперт Щадлер потвърди още през януари 2015 старта на Audi Q8. На автомобилното изложение в Детройт 2017 беше представен концептът Audi Q8, който дава конкретна перспектива за старта на SUV Coupé в средата на 2018 година. Сега успяхме да уловим Q8 на тестовите обиколки на Нюрбургринг като прототип SQ8.
Mercedes има, BMW от доста време е стъпил със SUV купе в горния клас. Audi досега нямаше. Това ще се промени с Q8, който ще се конкурира с Mercedes GLE Coupé и BMW X6.

Audi Q8 ще стъпи на пазара през 2018

Новият Audi Q8 се базира на платформата на новото Audi Q7 и ще има приблизително същите размери като пълноразмерен кросоувър (5,02 метра дължина, 2,04 метра широчина и 1,70 метра височина). Обаче Audi Q8 има само две единични седалки отзад, така че той е един четириместен автомобил. Специално за пазарите в Китай, Близкия изток и САЩ Audi Q8 ще бъде много търсен.

В сравнение с донора на платформата Q7, линията на покрива пада надолу. Изключително плоска и в същото време много широка е С-колоната и силно издадените подкалници над колелата. Предната част на студията прави впечатление с осмоъгълната решетка с единична рамка, която е значително по-широка, отколкото в серийните модели на Audi. Концептът Q8 има изключително широка радиаторна решетка и достигащи до средата фарове.

Audi Q8 със сумарна мощност 330 кВт

Под предния капак на студията тупти 3,0-литров TFSI, който генерира мощност от 333 к.с. и максимален въртящ момент от 500 Нм. Е-двигателят доставя допълнителни мощност от 100 кВт и 330 Нм. Електрическият мотор е интегриран в осемстепенната автоматична трансмисия посредством разделителен съединител. Системната мощност е 330 кВт и 700 Нм. Инженерите от Инголщат твърдят, че прототипът Audi Q8 вдига 100 км/ч за 5,4 секунди.
Максималната скорост е 250 км/ч. Разходът според NEFZ е 2,3 литра на 100 километра, а CO2 емисиите - 53 грама на километър. Серийните Q8 ще се задвижват от конвенционалните двигатели от палитрата на Q7. По отношение на окачването, Q8 ще бъде с пневматично окачване с контролирано демфериране. Мощността на двигателите се предава към четирите колела от осемстепенна автоматична трансмисия. Audi ще произвежда модела от 2018 г. в Братислава.

SUV Coupé като SQ8

Серийният Q8 ще бъде коронована с модел SQ. Audi SQ8 ще се задвижва от палитрата двигатели на Q7, т.е. четирицилиндровият V8 турбодизел с мощност от 435 к.с. и 900 Нм както и от SQ7 и SQ8 - поне когато става дума за европейските пазари. За Съединените щати и Китай Audi вероятно ще разчита на мощен бензинов плъгин хибрид. Там се залага на комбинацията от 449 к.с. и 700 Нм на трилитровия V6 с електрическия мотор от новото Audi A8 E-Tron.
В момента Audi предлага Q7 за 59 700 евро, Audi Q8 трябва да струва над 64 000 евро. SQ7 е на разположение срещу 91 900 евро, а цената на SQ8 вероятно ще започне от около 96 000 евро.

Коментари
comments powered by Disqus