Дълъг 12,5 м и висок 4,8 м, той е знак на почит към оригиналната емблема на марката
Екипът на Peugeot Design Lab, без да броим оригиналните му творения, предложени през последните години, направи монументална скулптура на известната емблема на Peugeot, която ще бъде показана на щанда на производителя на предстоящото автомобилното изложение в Женева.
Представляващ "гордостта, силата и превъзходството на марката", този лъв е дълъг 12,5 м и висок 4,8 м, който е знак на почит към оригиналната емблема по случай 160-годишнината на марката.
Емблематичният лъв в профил движещ се напред върху стрела разкрива качествата на Peugeot (гъвкавост, силни зъби и висока скорост на движение). За първи път фирменият знак е регистриран през 1858 г. и оттогава досега никога не е напускал френския производител. Интерпретацията на фигурата на лъва от Peugeot Design Lab иска да покаже колко голяма днес е френската марка.
"Стилистите са създали дизайн, който демонстрира неподвластния характер на монументалния лъв с флуидни повърхности и скулптурни форми", каза Жил Видал, директор стил на Peugeot. "Неговите впечатляващи размери акцентират върху солидния характер, мощността и неизменността на лъва. Изправената му стойка се движи с решителност, но без агресивност, което е залог за спокойствие и увереност в бъдещето. "
Монументалният лъв, който ще бъде една от атракциите на Peugeot по време на автомобилното изложение в Женева, публиката ще види на 8 март.