През 2018 година се очаква новото издание, вече и с опция за хибридно задвижване
Porsche 911 серия 991 е на пазара още от 2011 г., като през 2015 г. беше подложено на частично обновление. През 2018 година се очаква новото издание, вече и с опция за хибридно задвижване.
Новото Porsche 911 с по-широка следа
Новото поколение на 911 вече е по пътищата и доскоро Porsche го тества под каросерията на сегашната серия. Сега за пръв път новото Porsche 911 е уловено с новата каросерия на зимния тест.
Porsche ще споделя обща платформа с R8 и наследника на Aventador
Новото осмо поколение на 911 ще бъде базирано на новата платформа за спортни автомобили на Porsche. Тя позволява по-гъвкава интеграция на задвижващи агрегати и компоненти от ходовата част. Върху тази платформата ще се стъпят също в по-късен етап новото Audi R8, както и наследника на Aventador.
За пръв път легендарният спортен автомобил ще има и хибридно задвижване. Ясно доказателство за това е, че под лепенка на левия калник на предишния прототип има скрита капачка - контакт за зареждане. Както казва Ерхард Мьосле, Главен ръководител на проекта Porsche 911, Porsche се бори при плъг-ин хибрида с проблема, наречен пространство. В едно интервю за "Car and Driver" Мьосле каза: "Ние сме изправени пред много проблеми, които тепърва ще трябва да бъдат решени. Най-голямото предизвикателство е как да поберем пакета акумулатори в новото 911, като едновременно с това да намалим теглото на батерията.“ Той ясно отхвърли в средносрочен план да стартира чисто електрическо 911. "Ако изобщо ще го има, това ще стане в много далечно бъдеще."
Иначе агрегатите ще бъдат с малко по-централно спрямо сега разположение, задвижването на задните колела си остава, предвидени са също така и версии със задвижване на четирите колела, както и моделите S, GTS и GT3. Задвижването ще става с актуалния 3,0-литров турбо боксерен двигател. Досегашният ръководител развойна дейност на Porsche – Хатц, упорито отказваше внедряването на четирицилиндров боксерен двигател. Въпросът е, дали този отказ ще бъде валиден при настоящето стартиране на пазара.
Уловените сега прототипи разкриват също и нов електрически спойлер с три части, разположен по протежение на цялата ширина на задната част, обрамчен от нови задни светлини с непрекъсната LED светлинна лента. Новият капак на двигателя този път достига директно в бронята. Страничните задни прозорци са силно маскирани и изглежда, че са получили нова форма.
Предишните прототипи бяха с тесни версии на каросерията с впечатляващи арки на калниците, по-късно нашите ловци на прототипи уловиха е варианти с разширени арки на калниците. С впечатляващите уширения на калниците, Porsche вероятно иска да тества динамиката на различните компоненти.
На този ранен етап на развитие, Porsche е привлякъл също и производителите на гуми Pirelli и Goodyear/Dunlop. Както се вижда от прототипа на Porsche 911 задният мост е доста широк, изпитателният автомобил е с 20-цолови джанти, обути в гуми 305/30. Тази комбинация колело/гума в момента също се използва в 991. Широкия каросериен вариант изглежда също има и по-широка следа на предната ос.