Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 508 RXH: Офроуд, дизел и ток

11.07.2011 17:43

Peugeot 508 ще се сдобие с офроуд вариант, оборудван с хибридна система за задвижване. RXH версията ще дебютира на автомобилния салон във Франкфурт през септември.

Peugeot 508 RXH е базиран на 508 SW и използва хибридната система Hybrid4, която се появи за първи път на пазара при 3008. Двулитровият дизел задвижва предните колела, а електромоторът отговаря единствено за задния мост, като по този начин не само намалява нивата на вредни емисии, но и реализира двойното предаване. Общата мощност на силовия тракт е 200 к.с. (163 к.с. за ДВГ и 37 за електромотора на BOSCH), а въртящият момент достига 450 Нм.

Хибридната компановка позволява на софтроудъра да ограничи разхода до 4,2 литра, а емисиите CO2 – до 109 г/км. 508 RXH е и първият представител на сегмента, който може да се кара изцяло на електричество, макар и пробегът му да е твърде ограничен.

Външните отличителни белези на новия модел са трите реда LED дневни светлини, пластмасовите арки на калниците и праговете, както и защитните брони на предния и задния надвес. В стандартното оборудване влизат екстри като 18-цоловите колела, електрическите предни седалки, панорамния стъклен покрив, хедъп дисплея и навигацията.

Официалният дебют на Peugeot 508 RXH е планиран за автосалона във Франкфурт през септември, а продажбите ще стартират през пролетта на 2012 г.

Коментари
comments powered by Disqus