Моделът ще бъде на разположение за поръчка през лятото след дебюта в Женева
Peugeot придава на новия 508 fastback дизайн, за да осугури възможност на на автомобила да се конкурира по-добре в най-големия европейски сегмент, където производители губят битката на пазара от премиум конкурентите.
Peugeot определя 508 като " ниско купе с радикален дизайн"и подчертава, че ще разбуни духовете в сегмента, където доминират от по-консервативно оформена седани.
Със свежия външен вид на 508 френската марка също така иска да намали миграцията на клиентите към SUV автомобилите.
Моделът 508 получава елегантен интериор с превъзходни функции като кожено подреден волан, 10-инчов сензорен екран и 12,3-инчов цифров инструментален панел.
Оборудването за безопасност включва система за нощно виждане, която използва инфрачервена камера за откриване на пешеходци на тъмно и при намалена видимост.
508 ще бъде на разположение за поръчка през лятото след дебюта на автомобилното изложение в Женева на 6 март. Той ще се предлага с шест бензинови и дизелови двигателя с мощност от 130 к.с. до 225 к.с. Очаква се следващата година да се появи и plug-in хибрид.
508 ще се изправи срещу седаните от средния сегмент като Volkswagen Passat, Opel Insignia и Ford Mondeo, но и премиум конкурентите, включително Mercedes C-класа, Audi A4 и BMW Серия 3 серии. Продажбите на премиум автомобили от този сегмент бяха по-високи от тези на масовите модели на масовия пазара в Европа миналата година.
Европейските продажби на автомобилите в средния сегмент паднаха с 12% до 564 246 единици през 2017 г., сочат данните на анегцията за пазарни анализи JATO Dynamics. Passsat e лидер в сегмента с 184 655 нови продажби, което е с 12% по-малко. А 508 е продавач се нарежда на осма позиция със спад на продажбите с 39% до 22 791 нови регистрации.
Продажбите на премиум автомобилите в средния сегмент намаляха с 5,5% до 572 543 броя. Mercedes-Benz C - класа е начело в сегмента с 153 500 продажби, което е ръст от 2,3%.