Цялата информация, данни и снимки на следващото поколение на модела
Сегашното BMW Серия 3 (F30) току-що беше ревизирано и с новия фейслифт навлезе в нов етап от жизнения си цикъл, като наследникът му (G20) в края на 2019 предвещава края, чийто прототип е на първите тестове.
Със следващото поколение BMW 3 инженерите на баварската марка ще дръзнат да направят голяма крачка не само във върховите технологии, но също така и в дизайнерската концепция. С бестселъра Серия 3 компанията BMW иска феновете му бързо да го разпознават в автомобилния трафик. Освен това шофьорите на BMW Серия 3 се смятат за много прогресивни и отворени за нови идеи, за разлика от водачите на висококласните модели, които са известни със своя традиционализъм и консерватизъм. Бъбрекът ще стане още по-впечатляващ, а светлините с OLED технология стават по-тесни и внушителни. Размерите на новото BMW Серия 3 са пораснали малко. Широчината на следата е станала по-голяма, дължината с шест сантиметра, а междуосие с още два сантиметра. Това е добре дошло за пътниците. Пътниците отзад седят на триделна седалка. Комби ще бъде с максимален товарен обем от 1500 литра. Touring е заимствал отделно отварящото се задно стъкло от F31.
BMW Серия 3 с олекотена конструкция и хибрид
По отношение качество на интериора, новото BMW Серия 3 ще бъде с впечатляващ интериор. Изпълнителният директор на BMW Харалд Крюгер се готви да отреагира на критиката на клиентите. Променени са не само инструментариумът на операционната система, но и инфотейнмънт приложенията. Редуциран е броят на бутоните, представената на изложението за битова електроника (CES) студия хвърля светлина на визията на интериора.
Базовата версия на автомобила от средния клас е с аналогови инструменти и сензорен дисплей на централната конзола. Предлага се и опция с голям дисплей обърнат към водача, както и цифров инструментариум, разбира се, срещу допълнително заплащане. Както винаги има и Head-up дисплей. Жестовият и гласовият контрол също имат приложение. Въпреки това феновете на BMW няма да се разделят с ротационния бутон.
Новото BMW Серия 3 е олекнало с 40 кг
Новото BMW Серия 3 споделя също 35up носеща конструкция на предстоящата Серия 5, която междувременно се казва CLAR. Благодарение на CFK елементите и високия процент алуминий конструкцията на Серия 3 позволява да редуцира теглото си приблизително с 40 кг. Така моделът ще тежи над 1,4 тона.
Двигателната гама, която специалистите от баварската компания предлагат, са арегати с новата компилация от 0,5-литрови единици. Агрегатите за базовия модел ще бъдат трицилиндрови, четирицилиндрови, до шестцилиндрови за топ версиите - всички с турбокомпресор.
По-специално: всички бензинови са оборудвани с филтър за фини частици, така разходът и съответно CO2 емисиите са намалели с 5%, докато мощността е с около 7 к.с. по-голяма и максималният въртящ момент с 20 Нм. Това става възможно и благодарение на оптимизирания задвижващ ремък, по-ефективното охлаждане и по-голямо налягане при впръскване (350 вместо 200 бара). Наред с плъгин хибрида 330e (в бъдеще с 265 к.с.), ще има и BMW 325e с 230 к.с. Пробегът на електричество скача от 40 на 50 км, възможно е също и индуктивно зареждане.
От страна на дизеловите нещата са още по-конкретни: Всички четирицилиндрови мотори са с двустепенен турбокомпресор, може да се поръча и SCR катализатор, разходът е намалял с 5%. Мощността скача: в 316d от 115 на 136 к.с., в 318d от 150 на 163 к.с., в 320d от 190 на 204 к.с., а 325d занапред серийно ще бъде с 238 вместо 224 к.с..
BMW пуска и 340i M Performance
Както преди, така и сега осемстепенна автоматична трансмисия изпраща мощността на двигателя до колелата. Едно нещо се знае, че BMW ще отговори на Mercedes-AMG C43 Paroli, с което ще запълни празнината между BMW 340i и M3 с едно BMW 340i M Performance. Освен това, адаптивното шаси е по-голямо. От страната на дизеловите, също ще има 340d M-Performance, при всички със задвижване на четирите колела и 320 к.с. Апропо M3: той отново стъпва с 460 к.с., с електромотор между трансмисията и двигателя, което е една порция допълнителна мощност. Монтирани са също и повече карбонови и магнезиеви части. Разбира се, на борда съответно има 48-волтова електрическа система.
И какво ще стане от BMW 3 GT? Той би могъл да удостои Серия 4. Подобно на BMW M3 ще има и M4 Coupé, подобно на производните на Серия 4 Cabrio (с метален сгъваем покрив) и Серия 4 Gran Coupe от 2020.